Vérzés peteéréskor

Üdvözlöm! Az a problémám, hogy pár havonta körülbelül a peteérésemkor barnás-véres folyásom van, ami csak pár napig tart. Már voltam nőgyógyásznál a problémámmal, aki terhességi tesztet csináltatott (negatív lett) és hüvelykúpot írt fel gyulladásra. Egy pár hónapig nem is volt semmilyen panaszom, de aztán újra elkezdődött. Lehet, hogy ez főképp akkor jön elő ha sokat idegeskedem vagy valami hormon problémáim lehetnek? A menstruációm mindig pontos, fogamzásgátlót pedig nem szedek. Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza közti vérzés témában

Kedves Kérdező! A középidős vérezgetés gyakori jelenség, nem betegség. Amikor ovláció formájában megreped a 15-20 miliméteres szőlőszemnyi tüsző, leesik a tüszőhormon szint és még nem indult el az összesett tüsző tokjából kialakuló sárgatest nevű majd hormont termelő átmeneti szerv. Igy már nincs tüszőhormon, még nincs sárgatest hormon és a magasra nőtt nyálkahártya hormonéhségének átmenetileg alacsony a hormonsint, kis területeken szigetszerűen bevérzik. Ez jelenik meg közésidős vérzésként. Csakakkor avatkozunk be, ha erősé szavaró, de átmeneti hormonszedést igényel.Ha hormonális fogamzásgátlót használna, nem jeletkezne. Ez is megoldás.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. augusztus 11., 19:32; Megválaszolva: 2014. augusztus 12., 19:22
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Közti vérzés
Tisztelt Doktorúr/nő! 31 éves nő vagyok. 2 gyermekem van, 3 és 1 évesek.Nagyobb gyermekem császarmetszessel született, a második már természetes...
nőgyógyászati probléma
Tisztelt Szakértő! Külföldön dolgozom, jelenleg nincs lehetőségem orvoshoz eljutni, ezért kérem az Ön segítségét.12 nappal a menstruációm...
barnás véres folyás
Tisztelt Doktor/ Doktornő! Elnézést, hogy kérdésemmel keresem, de orvosi vizsgálat előtt érdekelne, hogy javasolt- e orvoshoz fordulnom személyesen...
közti vérzés
A problémám, amivel Önhöz fordulok a következő: harmadik fajta fogamzásgátlót kezdtem el szedni (sensonette 30) és közti vérzésem van a 10. nap...