Barna-véres folyás

Kedves Doktor Nő/Úr! Egy olyan problémám lenne, hogy 2-3 napja barna-véres folyásom lett, de szaga nincs. Egyszerűen nem tudom mitől alakulhatott ez ki, illetve, hogy mi lehet ez, mert sosem történt velem ilyen, mondhatni abszolút egészségesen élek, heti 5x sportolok (testépítés), vitamint szedek, egészségesen táplálkozok, nem dohányzom, nem iszom, sosem voltak nőgyógyászati problémáim, 3 éve szedek fogamzásgátló gyógyszert, a szexuális életem is rendben van, igaz, heti 1x-2x van rá alkalom, de ez a távkapcsolat miatt van. A higiéniára is nagyon ügyelek. Rendszeres rák szűrésre is járok, gond nem volt. Olvastam, hogy tisztasági betét sem javasolt állandó használatra, így arról is letettem, bár most rálettem kényszerülve emiatt a folyás ügy miatt. Kérdésem, hogy mi a teendő ebben az esetben, hogyan tudnám kezelni? Válaszát nagyon szépen köszönöm! Üdvözlettel.

† Dr. Szalóczy Péter válasza barna folyás témában

Tisztelet kérdező! Szinte biztos, hogy az eddig bevált Milligest jelen anyagcser állapotánk nem felel mag tökéletesen. Ha három éve szedi a gyógyszeet szünet nélkül, a legjobb lenne, ha egy hónap szünetet tartana. Amennyiben a tabletta mentes vérzés majd nem sokkal később jelentkezik, mint a megszokott 28 nap körli idő, annak első napján indítsa ujra a Milligestet. Ha 4-5 napnál később jönne meg a szünet után a vérzés, mint 28 nap, várjon még egy hónapot, hogy jól járódjon be a saját hormon rendszere és közelitsa mega 28 napot. Az ujraindítás mindíg az aktuális vérzés első napja legyen. A szünetben fokozottan fogamzóképes, így helyi foganmzásgátlót vagy átmenetileg condom gumit használjanak. Ha ujrakezdés után ismétlődne a átszivárgás bármikor, váltson nagyobb hormonszhintű gyógyszerre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2012. március 06.

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Barna folyás egy terhességmegszakítás...
Március közepén terhességmegszakításom volt. 6 héttel később megjött a menzeszem, minden rendben volt. A következő menzesz is rendben volt. Viszont mióta...
Barnás folyás
Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a menstruációm, viszont...
Erős barna folyás
Üdvözlöm. 4 napja erős barna folyásom van és nem mulik. Rendszeres nemi életet élünk a férjemmel, nem védekezünk már November óta mert kisbabát szeretnék. A...
Miert van barna folyásom?
Miért lehet barna folyásom? Bal oldalt alul fáj a hasam ilyen szúró érzést észleltem. Illetve mentsruáció alatt fekete vér folyik belőlem, de, amióta ezt a...
Barna folyás
Kedves Dr Úr/ Dr Nő! Lassan egy hónapja kezdtem el szedni a mistral nevű fogamzásgátlót. Barna folyásom volt kb az első héten végig, de az elmúlt. Azóta nem...
Barna folyas
Jo napot, evek ota szedek fogamzasgatlot es neha elfelejtem, de csak ritkan, meg nem volt baj belole. A mostani adagbol 2 szemet hagytam ki, az egyiket...