Miert van barna folyásom?

Miért lehet barna folyásom? Bal oldalt alul fáj a hasam ilyen szúró érzést észleltem. Illetve mentsruáció alatt fekete vér folyik belőlem, de amióta ezt a típusú gyógyszert szedem. Voltam vele orvosnál, de nem mond semmit. Tudna nekem esetleg segíteni?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza barna folyás témában

.Kedves Kérdező! Azért nem tudok segíteni, mert a hozzám jutott dokumentációban a kérdező férfi, viszont menstruációjáról beszél. Szó van egy szedett gyógyszerről, de nincs megnevezve. Kérem helyesre kijavított adatokkal újra a kérdését

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. október 13., 17:52; Megválaszolva: 2015. október 14., 12:14
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Barna folyás egy...
Március közepén terhességmegszakításom volt. 6 héttel később megjött a menzeszem,minden rendben volt. A következő menzesz is rendben volt. Viszont...
Barnás folyás
Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! 6 hónapja hagytam abba a fogamzásgátló tablettát, (belara) eddig mind az 5 hónapban rendesen időben megjött a...
Erős barna folyás
Üdvözlöm. 4 napja erős barna folyásom van és nem mulik.Rendszeres nemi életet élünk a férjemmel, nem védekezünk már November óta mert kisbabát...
Barna folyás
Kedves Dr Úr/ Dr Nő! Lassan egy hónapja kezdtem el szedni a mistral nevű fogamzásgátlót. Barna folyásom volt kb az első héten végig, de az...
Barna folyas
Jo napot, evek ota szedek fogamzasgatlot es neha elfelejtem de csak ritkan, meg nem volt baj belole. A mostani adagbol 2 szemet hagytam ki, az egyiket potoltam...