Nootropil

nootropil 2400 mg-os granulátom szedése napi 2 tasak nagyon rossz közérzetet eredményezett 2 heti szedés után. Szédülés bizonytalanság érzése. Abbahagyható-e a szedése következmények nélkül? Köszönettel

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza mellékhatás témában

Kedves Kérdező!

 

Abbahagyható, illetve próbálja meg napi 2x1/2 tasakot szedni reggel és délben. Vagy kérje a 800 mg-os tabletta felírását háziorvostól.

 Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
Kérdés: 2009. augusztus 03., 10:52; Megválaszolva: 2009. augusztus 03., 10:52
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Gyógyszer mellékhatások
Neurologiai probléma. Kaptam rivotril 0, 5mg és ripedon 2 mg movalis 15 mg.Rohamokat és görcsöket okozott.Beszéd és mozgás probléma volt ájulás is...
nootropil mellékhatás
Tisztelt Doktornő/Úr! Férjem fülzugás miatt 15 kezelést kapott Nootropil infuzióval. A kezelésnek vége, de ő nagyon fáradékony lett...
Hányinger
Kedves Dr. Bessenyei Mónika! Elöször is köszönöm a múltkori kérdésemre a válaszát. Szeretném még megkérdezni, 2 éve kaptam az agyitrombózis...
Arc, nyelvhegy, és ajakzsibbadás...
Tisztelt Doktor Úr, Nagyjából másfél hónapja kezdtem zsibbadást érezni mindkét oldalt az arcomban. Dentális eredetű gyulladásra gyanakodva...
Lehet, hogy nem történt meg minden...
Kedves Dorktor Úr! Kérem, legyen kedves tájékoztatni, hogy tüneteim és meglévő leleteim alapján kizárható-e a sclerosis muiltiplex, mivel ez nem...