tüdőembólia után véres köpet

Tisztelt Doktornő! Két oldali tüdőembóliám volt, melyet kórházban kezeltek vénás heparinnal. 1 hét után áttértek tablettás varfarinra, melyet a mai napig szedek. HAza érkezésem óta folyamatosan véreset köhögök. Kérdésem, hogy ez 2 hét eltelteltével is "normális"-e? Végeztek garat és gyomortükrözést is, mindkettő eredménye negatív, a vér nem onnan ürül. Lehetséges, hogy az embólia következtében elhalt tüdőszövet ilyen sokáig "ürül"? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Hangonyi Csilla válasza tüdőembolia témában

Kedves Kérdező!

A véres köpetnek, már meg kellene szűnni. Ha mégis ezt tapasztalja, azt okozhatja következményes tüdőgyulladás, vagy a Warfarin hatása is lehet. Kontroll mellkas Rtg, és INR szint mérés kellene. Mindenképpen keresse fel kezelőorvosát.

Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. október 12., 19:37; Megválaszolva: 2016. október 14., 17:19
Kérdések és válaszok: Légzőszervi megbetegedések
Tudoembolia vagy sem?
Tisztelt Doktorno! Egy ejjel etos torokfajasra es a bal mellem folotti reszen fajdalomra ebredtem. Enyhe veres kopet is volt. Korhazba fogtak: "a job arteria...
Tüdőembólia után - Menjek-e ...
Tisztelt Szakértő, 37 éves rendszeresen szabadidősportoló férfi vagyok. Május 29 és június 1- között kórházba kerültem, miután egy régebb óta...
Tüdőembólia után
Tisztelt Doktornő! Egy hónappal ezelőtt tüdőembóliát diagnosztizáltak nálam a jobb alsó lebenyben, egész pontosan 4.5 cm-es rögről volt szó...
Kérem ha tud segítsen!
1 hónapja veszítettem el édesapám és az elött egy héttel a nagypapám. Azóta rosszullétek gyötörnek mindennap hol jobb hol rosszabb a helyzet. Mivel...
szarkoidózis, tüdőembólia
Kedves Doktornő! Az elmúlt hetekben már több, a betegségeimmel kapcsolatos kérdésre igyekezett választ adni. Ezúttal is erre kérném! 68. napja...