Syncumar mellett foghúzás?

Évek óta Syncumart szedek. Tönkrementek a fogaim, szájsebészeti beavatkozásra lenne szükség. A Syncumar miatt a fogorvosom aggodalmaskodik. Milyen feltételekkel vállaljam a szájsebészeti beavatkozást?

Dr. Árki Ildikó válasza véralvadásgátló kezelés témában

Tisztelt Kérdező!

Szakmai szabályok, ajánlások határozzák meg, hogyan kell eljárni anticoagulált betegnél szájsebészeti beavatkozás esetén. A teendők függnek attól is, hogy milyen betegség miatt kapja a Syncumar kezelést. Általában injekciós (LMWH) kezelésre kell áttérni a Syncumarról. Ennek szükségességét, és menetét az Önt kezelő orvos (kardiológus? ) tudja megmondani.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2015. március 13., 11:12; Megválaszolva: 2015. március 16., 21:22
Kérdések és válaszok: Fog- és szájbetegségek
Tüdőembóliát követő gyógyszeres...
Tisztelt Doktornő/doktorúr! Február közepén kétoldali mellékági tüdőembóliám volt. A kórházban véralvadásgátló injekcióval...
Sebészeti beavatkozás esetén
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Sajnos szájsebészeti beavatkozásra van szükségem. Azonban Syncumar -t szedek és nem tudom mennyinek kell lennie az INR...
Szájpadlás
Tisztelt Doktornő, Csatolt fotón látható fehér duzzanat van a szájpadlásomon. Kicsit érzékeny is. Tudna segíteni hogy mi lehet ez? Illetve...
Hólyagok a torokban
Tisztelt Doktor úr! 6.hetes kismama vagyok. Egy olyan problémam lenne, hogy kb 2 hete a torkomban hólyagok jelentek meg, nem gennyes, nem fehér. Inkabb...
Ajak jobb oldali része, áll...
4 napja kezdett el zsibbadni a nyelvem ,száján belső jobb oldala. Ez már nem zsibbadni most ajkak jobb része már alatta állcsúcsig állam van zsibvada...