• Ellaone után

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr! 23 éves nő vagyok, a barátommal megszakításos módszerrel védekeztünk két együttlét során, melyből egyszer elélvezett, ám nem belém, egyszer pedig hamarabb megálltunk -tehát elméletileg "nem történhetett meg a baj", ám mikor utólag rájöttem, hogy éppen középidőben voltam, nagyon megijedtem, hiszen sokáig voltunk együtt, és az előváladékra nincs biztosíték.. Az első ilyen alkalom péntek éjjel, a második vasárnap reggel történt. Vasárnap délben vettem be az Ellaone tablettát. Aznap fájt az alhasam és fáradt voltam, másnap rendkívül dekoncentrált voltam, kedden szédültem, ami azóta is tart, de az elmúlt két napban folyamatos mellfeszülés, ovuláció szerű, hol sárgás, hol áttetsző, sűrűbb állagú folyás, premenstruációs szindróma szerű állapot (éhség, feszültség) és délutánra hányinger is társul hozzá. A betegtájékoztatón ezek majdnem mind felsorolt, gyakori, ill. közepesen gyakori tünetek, de félek, hogy ez normális e, hogy a bevétel után öt nappal is ennyire intenzívek a mellékhatások. Esetleg ezek más dolog tünetei...? Soha nem vettem még be ilyen tablettát, és most nagyon félek. Ezek a tünetek pedig nem tűnnek úgy, hogy lassan elmúlnának végre. Várom véleményét és tanácsát. Köszönöm figyelmét!

        Dr. Csősz György válasza a OAC témában

        Ha van menetrenden kívüli vérzése akkor rendben. Ha vérzés nem jelentkezik egy hónapon át akkor kell tesztet csinálni

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. február 14., 18:24; Megválaszolva: 2019. február 18., 10:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...
        Tisztelt doktor úr! A párommal megszakításos együttlétet folytattunk, amely nagyon rövid volt és időben megszakította a közösülést. Viszont előtte 2-3 órával, petting során elélvezett, megtörölte magát, de nem mosakodott meg. A ciklusom...
        Kedves Dr. Úr/ Dr. Nő, Roxanelle fogamzasgatlot szedek mar 8honapja es az lenne a kérdésem hogy ma veszem be a 2.placebo tablettat viszont elegge hanyingerem van es hasmenesem is volt. Ha kihanynam esetleg meg lenne hasmenesem akkor szukseges kiegeszito...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...