Fogamzásgátlás - Hányás, hasmenés

Tisztelt Doktornő / Doktorúr! A problémám a következő: Több mint egy éve szedek Dienille fogamzásgátló tablettát, mellyel gondom eddig nem volt. A gyógyszert mindig este 8kor veszem be, kedden tartottam a 11.szemnél, ám a bevételt követően 4és fél órával többször hánytam és ment a hasam vírusfertőzés miatt. A betegtájékoztatón az áll, hogy a gyógyszer bevételtől számítva 3-4órán belül felszívódik, de jobbnak láttam felelősségteljesen szakember véleményét kikérni, hogy szükséges-e ilyenkor kiegészítő védekezés, és ha igen mennyi ideig? Valamint több rovatban olvastam már, hogy hasonló panaszoknál ajánlják a tabletta újbóli bevételét, ez helyes megoldás? Nem okoz problémát a ciklus megjövetelénél, hogy nem 21napig tart a tabletta? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza a hányás témában

A gyógyszer felszívódási zavara 12 órán belül nem áll helyre akkor kiegészítő védekezésre van szükség.Ezen időn belül a védettség nem szakad meg. A fogamzásgátló előirás szerinti további szedése javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 10., 20:36; Megválaszolva: 2014. április 13., 18:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...