• Gyengítheti a Valeriana Relax a Nuvaring hüvelygyűrű hatékonyságát?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő/Úr! Az lenne a kérdésem, hogy a Nuvaring hüvelygyűrű hatékonyságát befolyásolja-e a Valeriana Relax? 2011 november óta használom a gyűrűt, és december vége óta szedem a Valeriana-t. 2012 jan 16.-tól kezdődött a második gyűrű mentes időszakom, és megjött a vérzésem, de elhanyagolható a mennyisége.Rosszulléteim is vannak, szédülök, émelygek.(van már 2 gyerekem, tudom milyen a terhességi rosszullét, de férjem szerint csak beképzelem...) Nem szeretnénk már több gyereket, ezért is védekezünk, és rendeltetés szerűen használtam a gyűrűt, de mégis attól tartok, teherbe eshettem.Ha közben a Valeriana-t is szedtem, lehet hogy nem védett eléggé a gyűrű? Kérem szíves válaszát, előre is köszönöm, tisztelettel:Némethné Lisznyai Rita

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló témában

        A Nuvaring hüvelygyűrű kétféle hormont tartalmaz, egy progeszteronként és egy ösztrogénként hatót. A gyűrűből lassan jutnak a vérkeringésbe a hormonok, alacsony hormontartalmú készítménynek számít, a májat kíméli. A központi idegrendszernek van szerepe a hormon termelésre, mivel valeriána is ott fejti ki hatását így befolyásolhatja fogamzásgátlást. Terhesség kizárása miatt terhességi teszt és szakorvosi vizsgálat javasolt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. január 22., 10:33; Megválaszolva: 2012. január 23., 23:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...