Pajzsmirigy túlműködés

Üdvözlöm! A kérdésem az lenne, hogy pajzsmirigy túlműködés, vagy az erre használt gyógyszerek okozhatnak-e, állandó izgatottságot, és ami a legkellemetlenebb nemi izgalmat. Nagyon restellem a dolgot és csak így mertem orvoshoz fordulni ezzel a gonddal. Várom mielőbbi válaszát, és hogy mi a teendő. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fáklya Mónika válasza pajzsmirigy túlműködés témában

Tisztelt kérdező!

Nem tudom mióta szedi a Metothyrint, de ha már a hormonszintek helyreálltak, akkor véleményem szerint az izgatottságának más oka lehet. Amennyiben még csak most kezdte el szedni a gyógyszert, akkor lehetséges, hogy a pajzsmirigy túlműködésre jellemző tünetek még nem csillapodtak le, így még lehet idegesebb, vagy érezhet szvdobogásérzést stb. A szedett gyógyszerek egyikének sem tudok nemi izgalmat kiváltó mellékhatásáról.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika
Dr. Fáklya Mónika endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2012. szeptember 03., 09:58; Megválaszolva: 2012. szeptember 05., 16:56
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Basedow tünetek
Tisztelt doktornő! Szeretném megkérdezni hogy a fent leírt tüntek alapján lehet e gyereket vállalni tovabbá mennyire súlyos az...
pajzsmirigy túlműködés és hízás
Tisztelt Doktornő! Ezt a kérdést tettem fel Önnek korábban: Basedow típusú túlműködést diagnosztizáltak nálam, hormonerdmények és uh...
Pajzsmirigy túlműkődéssel...
Tisztelt Szakértő! A véleményüket és tanácsukat szeretném kikérni. Tavaly óta pajzsmirigy túlműkődéssel kezeltek, autoimmun eredetű volt....
pajzsmirigytúlműködés
Tisztelt Doktornő Pajzsmirigy túlműködésre milyen gyógyszert lehet, illetve kell szedni? Kapható recept nélkül erre gyógyszer? Köszönöm a...
Pajzsmirigy
Kedves Doktor! Anyukámnak2011 dec-ben súkyos infarktusa volt, és 1 katéterezése januárban.Februárban lett volna a pajzsmirigy műtét, de az infarktus...