Allergiám van?

Üdvözlöm! Nagyon régóta küzdök pattanásokkal a korom ellenére. De másfél éve jelentkeztek a nyakamon pattanásszerű dudorok, amiket nem lehet kinyomni. Ezek idővel le szoktak"apadni". Az elmúlt fél éveben pedig azt vettem észre, hogy a nyakamon illetve a mellkasomon kis fehér közepű pattanások jöttek ki. Egyszerre több is. Ezek általában evés után jöttek ki. Mivel allergiára gyanakodtam elvégeztettem egy allergia-vizsgálatot vérvétellel de egyik sem volt pozitív. Mondták, hogy laktózérzékenységtől is lehet ez a tünet, a vizsgálat kimutatta, hogy az vagyok, de az ezzel járó tüneteimet (hasmenés) a laktóztabletta nem állította meg. Előfordulhat hogy laktózérzékenységtől jönnek ki ezek a pattanások? Akkor viszont a tabletta miért nem akadályozza meg kialakulását? Esetleg milyen allergia jöhet még szóba, ami ilyen tüneteket mutat? Teljesen tanácstalan vagyok. Ha esetleg orvoshoz kell fordulnom, akkor milyen orvost keressek: belgyógyászt, bőrgyógyászt? Az orvosi vizsgálat szerint ezekre nem vagyok allergiás: mandula, banán, bab, marhahús, bárányhús, sárgarépa, kazein, baromfihús, szárított gyümölcskeverék (füge, datolya, sárgabarack) , olívabogyó, tőkehal, kukorica, tojásfehérje, tojás sárgája, fokhagyma, tej, nyúlhús, gabonafélék zab, rizs, hagymakeverék (gyöngy, vöröshagyma) , narancs, borsó, földimogyoró, paradicsom, disznóhús, burgonya, őszibarack, rozs, kagyló- és rák-félék, szójabab, árpa, zeller, tonhal, pulykahús, dió, búza, sütő-élesztő A választ előre is köszönöm! Adrienn

WEBBeteg szakértő válasza emésztőrendszeri megbetegedés témában

Kedves Adrienn!

Látatlanban nehéz megítélni a "pattanásszerű dudorok" mibenlétét, de bőrjelenségek lehetnek gyomor-bélrendszeri betegségek tünetei. Erre utal hasmenéses panasza is. Javaslom, hogy lássa bőrgyógyász és gasztroenterológus is.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. november 29., 14:36 ;Megválaszolva: 2012. december 02., 23:07
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Milyen fájdalomcsillapító?
Tisztelt Doktor Úr! 2016-ban voltam Önnél gyomortükrözésen, akkor napi 80 mg Quamatel lett felírva, ezt időszakonként szedem. Fájdalom...
Hashimoto kiváltó oka
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Idén januárban Hashimoto-t állapítottak meg nálam (T3, T4 érték tartományon belül, TSH 5,500) . Napi 1x Syntroxine 25...
Mi lehet ez ha magas a bilirubin?
Jó napot kívánok! Tüdő beteg vagyok, ma megcsináltam az általános laborom, a májenzimek normális értéken belül vannak, egyedül a totál...
Hisztaminintolerancia
Tisztelt Dr. Plósz János! Korábban az egyik kérdésemben volt segítségemre. A javasolatára folytattám a probiotikum kúrát, valamit elkezdtem...
Lipáz szint emelkedés, hasi...
Tisztelt Doktor Úr! 35 éves nő vagyok. Kicsit több, mint két hete kezdődőtt, hogy étkezés után nehéz lett a gyomrom, hamar eltelítődtem, és...