Mi lehet a baj?

Kb. 1 hete el kezdett kicsit rángatni a bal szemem alatt (néha jobb oldalt is) . Ezen kívül sokat fáj a fejem főleg bal oldalt a halántéktól a nyakamig. Esténként nagyon rosszul alszok. Bármikor is fekszek le, 2: 40 körül, majd még kétszer kelek még fel rémálmokra vagy arra, hogy nehezen kapok levegőt vagy épp a szívem ugrik ki a helyéből. Már 1 hete nem tudok emiatt rendesen kipihenve menni iskolába és sokszor fáradt is vagyok. Mit kellene tennem, hogy ez elmúljon? Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kerekes Éva válasza rángás témában

Tisztelt Érdeklődő!

a rángás ugyanannak az oknak a tünete, mint a fejfájás és az alvászavar. Valószínű szorongásos kórképről van szó, de pajzsmirigy betegség is okoz ilyeneket.

Azt javaslom, vegyen be estére 1 vagy 2 tabl MagneB6-ot. Ha ez nem segít, akkor forduljon háziorvosához, aki valószínűleg beutalja vizsgálatokra. Ha csak nyugtatót írna fel, akkor óvá inteném., hogy bevegye, mert hozzászokást okoz és rontja a tanulási képességeket. Ebben az esetben inkább forduljon pszichiaterhez, aki segíthet.

Gyógyulást kívánok.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. szeptember 22., 09:15; Megválaszolva: 2015. szeptember 22., 20:39
Kérdések és válaszok: Egyéb
KERINGÉSI PROBLÉMA?
Üdvözlöm Önöket! A problémám a következő: Hónapok óta megfigyelt tünet a végtagok minimális terhelésre, nyomásra (például fogás, kéz...
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...
Járvány és vakcina
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kérdésem komplex jellegű. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lehetünk bátrak az oltás után. Édesanyám idős, sajnos sok...