tompa fejfájáás, bizonytalan járás, néha részegségérzés

Tisztelt Doktornő! Tavaly november óta kezdődtek a tüneteim. A panaszom az hogy ha megyek olyan érzésem van mindha részeg lennék és közben tompán nyomást érzek a fejemben. A fejem gyakran fáj időváltozáskor is de ez a spicces érzéssel csak november óta jár addig csak éreztem az időváltozást és nem fejnyomás érzéssel csak úgy fájt nem járt ilyen tünetekkel. Voltam kivizsgálásokon. A laboromon koleszterinnél 1* volt (5, 9) . Két oldali nyaki gerinc röngennél a nyaki lordozisom kiegyenesedett és balra enyhe kényszertartás van a többi jó volt. Gerinc röngenem is volt a VIII. csigolyánál felső szakaszon kis spondylophyták láthatóak és enyhén jobbra scoliosis látható, volt nyaki uh dupplex vizsgálatom az is negativ lett. Annyi hogy itt az orvos annyit mondott hogy a pajzsmirigyem kissé durvább szerkezetű ezért csináltattam tsh vizsgálatot jó volt. Koponya ct-m is negatív. Voltam neurológusnál is ott kaptam Apranax 550mg fájdalom csillapítot 10db-ot kellett szednem ill. maszázst + nyaki uh kezelést. A kezelések megvoltak de nem lett jobb.Voltam fülészeten is negatív, voltam szemészeten ott az egyik szemen 0, 25 a másik 0, 5 ös a dg: hypermetropia et Asthygmia myopica ou. Írt fel szműveget de azt mondta hogy vezetéshez ill olvasáshoz inkább. Elmentem magamtól pszihiátriára ott azt mondta a doktornő hogy ez szerinte idegi alapú és felírt nekem antidepresszánst, ezt egy hónapja szedem. (Scippra 5mg) Vannak napok mikor jól érzem magam de vannak olyan napok is mint a fenti tünetem. Igaz vannak gondjaim is de ez most nagyon zavar és a mindennapjaimat nehezíti, szeretnék végre ebből kimászni. Szeretnék öntől szakmai véleményt kérni ha lehet. Ön szerint ez lehet idegi alapú is? vagy..? Ön szerint mi lehet a bajom, szeretnék megoldást találni rá! Mit tanácsol mit tegyek? előre is köszönöm Dánielné Zsuzsanna

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kerekes Éva válasza egyensúlyzavar témában

Tisztelt Érdeklődő!

Panaszai igen gyakoriak.Van egy kis egyensúlyzavar, amit a nyaki gerinc rendlenes tartása okoz. Semmi komoly, adjon hálát, hogy 35 évesen csak ennyi a probléma. A rendellenes az, ahogy ezt a jelentéktelen problémát megéli. Az még rendjén van, hogy millióegy vizsgálton ment át, de amikor kizárásra került az agy betegsége a panasz mögött, innentől kezdve örülni kell, hogy nincs súlyos betegsége. Ezért is javasolta a pszichiáter depresszióellenes gyógyszer szedését, mert azt reméli, hogy ettől visszatér az életkedve. Az egyensúlyzavarral meg lehet tanulni együtt élni- ahogy élnek boldogan tolószékben, és gondtalanul halálos betegek...Erről Mosolyka, a tolószékben élő lány és sokan mások sokat írnak az interneten.

A megoldás az, hogy írja össze, mi az, ami jó az életében, és mi az, amin változtatnia kell és tud, hogy jobban érezze magát. És minden nap olvassa el, mi a jó az életében, és írja össze, mi jót tett. Nézzen körül a családjában, hogy kinek van az Ön segítségére szüksége, kicsit terelje el figyelmét önmagáról másokra - és örüljön a nyárnak, a napnak, virágoknak, állatoknak, és embereknek. És annak, hogy egészséges. És szedje tovább a pszichiater által felírt gyógyszert az előírt időpontig - ennek a hatása most kell hogy elkezdődjön. Gyógyulást kívánok!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. augusztus 28., 16:14; Megválaszolva: 2015. augusztus 29., 16:09
Kérdések és válaszok: Egyéb
GRANDAXIN 50MG
Tisztelt Dr nő! Nekem a problémám 2013 ban kezdődött egyensujzavarral, azóta minden ien esetbe elvégezhető vizsgálaton sőt kezelésen is túl...
Labor eredmény véleményezése
Tisztelttel kérem az alábbi labor eredmények alapján szíves véleményüket. Különösképpen a csökkent vörösvértest szám miatt szeretném...
Oltási dilemma
Tisztelt Doktor/Doktornő! Már 12éve 1-es típusú inzulinos cukorbeteg vagyok (3X6-8E Novorapid,14E Tresiba) , emellett van enyhe mitralis prolapsusom és...
Pszihés viszketés
Kedves Doktor/nő! Utóbbi időben sajnos egyszer-egyszer antibiotikumot kellett szednem. Illetve allergia gyógyszert. Sajnos bármelyiket szedtem be -...
Járvány és vakcina
Tisztelt Hölgyem/Uram! Kérdésem komplex jellegű. Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lehetünk bátrak az oltás után. Édesanyám idős, sajnos sok...