1 hozzászólás • Oldal: 1 / 1 Batrafen hüvelykrém menzesz alatt

Tisztelt Doktor úr! Hüvelygombát igazolt nálam a levett kenet minta. Batrafen hüvelykrémet kaptam 6 db applikátorral. Tegnap az első adagot elhasználtam, ma úgy tűnik megjön a menzeszem legkésőbb holnap. Kérdésem menzesz alatt használható-e a hüvelykrém (nagyon minimális vérzésem van) , vagy várjak a további 5 adaggal a menzesz végéig? Ugye annak nincs értelme, hogy most elhasználjak 2 adagot, 5 nap múlva pedig 4-et? Ezzel a megszakítással használna egyáltalán a krém? Köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza hüvelygomba témában

Kedves Kérdező! Amíg gyér vérzése van, haználja a krémet, erős napokat hagyja ki, a szer megszakítva is hatásosn lesz. A kúra után vissza kéne telepíteni az ugyancsak elpusztuló hasznos hüvelyi védő tejsav baktériumikat valamelyik recept nélkül kapható hüvelyi probiotikummal Olvassa el a használati utasítást.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. augusztus 13., 17:31; Megválaszolva: 2014. augusztus 13., 19:13
Kérdések és válaszok: Egyéb
Kurkumin étrend kiegészítő...
Tisztelt Doktornő/Úr! Több helyen olvastam a kurkumin kedvező hatásairól. A kérdésem, hogy javasolják -e, és milyen dózisban az ilyen étrend...
Koleszterin csökkentés aktív...
Tisztelt Címzett! Elmentem nagy-labor vizsgálatra és magas lett a labor eredményemben a koleszterin szint, azaz: Se koleszterin: 6,9 mmol/l...
Koleszterin szint, jó és rossz...
Tisztelt Címzett! Kérdésem a koleszterin szintemmel kapcsolatos, ami a következő a labor leletem szerint: Se koleszterin: 7,3 mmol/l (Referencia...
Nappali és éjszakai izzadás
Az elmúlt évben fokozott izzadásban szenvedek. Nappal nyáron mindig, ősszel gyakran átüt a pólón is. Éjszakánként pedig gyakran izzadok takaró...
Hírtelen elesés
Tisztelt szakértők! Nem tudom mi okozhatja édsanyám bizarr trüneteit, a háziorvos nem hajlandó vele foglalkozni, mondván hog yőt már úgy sem...