Viszkető csalánkiütés

Kedves Doktor Nő/Úr! Augusztus óta erősen viszkető minden nap megjelenő csalánkiütéstől szenvedek. A testemen bárhol előjöhet, van amikor még a nyelvem is viszket. A tünetek megjelenése előtt egy héttel ciprofloxacint szedtem. Bőrgyógyászaton Desloratadint írtak, melyet azóta szedek ez a viszketést csillapítja. Voltam góckutatáson szeptemberben. Nőgyógyász, fogorvos, fül-orr-gégész. Minden negatív lett. Viszont múlt héten elkezdett fájni az egyik fogam, melyet most gyökér kezelni kell. Vérből Helicobacter vizsgálat negatív lett. Ételallergia vizsgálat szintén vérből kazeinre több, mint 100-at mutatott. Eddig minden nap ittam tejet és joghurtot. Korábban nem volt soha semmilyen allergiás problémám. Volt biorezonanciás vizsgálaton, ahol megállapították, hogy candida elszaporodott a szervezetemben és ez okozza a problémámat. Diétával meggyógyulok. Ma voltam egy másik bőrgyógyásznál, aki antibiotikumot írt fel (Desloratadine-Actavis 30x5mg) . Azt mondta baktériumok elszaporodtak a szervezetemben, ami a gyökérkezelésre váró fogamtól is lehet. A candida elszaporodását nevetségesnek tartotta, szerinte ez maximum nagyon öreg embereknél fordulhat elő. A gyógyszer mellé még probiotikumot se tanácsolt szedni. És azt mondta, még egy évig is megmaradhatnak a kiütések, mire kitisztul a szervezetem. Sajnos teljesen kétségbe vagyok esve, az allergia gyógyszer nélkül aludni se tudok annyira elviselhetetlenül viszket. Nem tudom melyik diagnózisnak higgyek. Tudna nekem segíteni, hogy milyen szakterülethez forduljak, milyen vizsgálatot csináltassak és kire hallgassak?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza allergia témában

Valószínű az az infekció váltja ki a kiütéseket, amire az antibiotikumot szedte. A fogászati góc, illetve az antibiotikum szerepe sem zárható ki. A gombás eredetet én sem tartom valószínűnek. A fogászati gócot meg kell szűntetni. Addigis szedjen antihisztamint.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2017. december 19., 20:19; Megválaszolva: 2018. január 09., 18:09
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
allergiás kiütés
Tisztelt Doktornő. Új mosószer használata után a póló alatt, viszkető kiütések jelentkeztek. Elmentem háziorvoshoz aki allergia elleni gyógyszert...
Kiütés
Tisztelt Doktornő! Pár napja pici vízhólyag szerű kiütés jelent meg a csuklómon, nem ettem semmi új ételt, és új gyógyszert se kezdtem el...
Mitől van kiütésem?
Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a...