Hirdetés
      • Övsömör kiújulás szteroid miatt?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Édesanyámnál 6 hete diagnosztizálták az övsömört. Hetekig elviselhetetlen fájdalmai voltak, majd kezdtek száradni a kiütések és a fájdalmai is jóval enyhébbek lettek. Pár napja azonban újabb piros foltok jelentek meg, megint egy sávban, olyanok amelyből később a hólyagok lettek. Megkapott minden gyógyszert és kezelést amit otthon lehett (gyógyszer, krém, Bioptron lámpa stb.) Mivel mellékvesekéreg-elégtelenség miatt Cortefet szed, kérdésem, hogy kiújulhat-e a szteroid miatt újra az egész, vagy ez normális, hogy még megjelenhetnek új kiütések? Egyáltalán a Cortef mennyire ront a helyzeten? Nagyon köszönöm előre is a választT

        WEBBeteg szakértő válasza a övsömör témában

        Tisztelt Kérdező! A steroid kicsit visszanyomja az immunválaszt, ezért kialakulhat övsömör, melyet a bárányhimlő vírusa okozza, mely az ideggyökökben egy életen át ott marad. Ha az immunrendszer nem tudja ezt visszanyomni, akkor egy ideg lefutásának megfelelően előjöhet az övsömör. Tisztelettel. Stehlich Gábor

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2012. május 11., 17:20; Megválaszolva: 2012. május 14., 13:15

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mar egy ideje küzdök vele én börgombanak mondanam canesten kremet hasznalok ra de az csak eltünteti max 1 napig hoszas hasznalat utan de visza jön kis potykent elkezdviszketni valadzik majd gyulladas ujbol viszketö érzes es nehéz megállni hogy ne...
        Tisztelt Doktor Úr! Az első tengerparti nyaralásom alatt a kézhajlatom elkezdett viszketni. Bekentem aloé vera krémmel, a sos vízre gyanakodtam. Viszont azóta is van hogy elkezd viszketni és piros is... mit tegyek ? Sajnos képet nemtudok küldeni,...
        Tisztelt doktornő! A mellékelt kép alapján mit tudna mondani? Viszkető, vörös, hámló foltok a herezacskóm. Köszönöm megtisztelő válaszát!
        Tisztelt Doktornő! Hozzátartozóm betegségével kapcsolatban szeretném kérdezni. Hasnyálmirigyen lévő cisztózus képlet (kb.2x3,5cm),amely nem növekszik,-jóindulatúnak nyilvánították,kontroll után-, okozhat e a bőrön megjelenő...
        Tisztelt Doktornő! Kb. egy hónapja egy pici , kb borsónyi nagyságú bőrből nem kiemelkedő piros folt jelent meg a jobb oldali mellhajlatomban, ami időnként viszket, főleg ha viz, nedvesség éri, vagy ha a karom felemelem. Eddig babahintőport...
        T. Doktornő! 39 éves nő vagyok, a hajammal eddig sosem volt gondom, pár éve hullott egyszer foltokban, de vashiány rendezésével visszasűrűsödött. Jelenleg viszont diffúz erős hullást (csomókban) tapasztalok egy hónapja, ami kb két hete...
        Kedves Doktornő! Pár hónappal ezelőtt megjelent a nyakamon egy akkor még kis méretű, testszínű, szemölcsnek kinéző képződmény, ami pár nappal ezelőtt megduzzadt és kétszeresére nőtt, olyan, mintha megtelt volna vérrel. Először csak...
        Kedves Doktor úr/nő, Az isotretionin kúrával kapcsolatban fordulnék önökhöz. Az arcbőröm nagyon zsíros és fénylő volt mindig, hatalmas tág pórusokkal karöltve. Pattanásaim többnyire apró tűhegynyi méretű kis pattanások voltak, nem...
        Tisztelt Doktornő, egy héttel ezelőtt bőrgyógyász egy kis csomót „tisztított ki” a jobb fülkagylóm mögött, közvetlenül ahol a fülkagyló a fejhez csatlakozik. Azt mondta hogy atheróma, ami előzőleg be volt gyulladva, az...
        Üdvözlöm! A kisfiam hónalján először szeptember végén jöttek ki olyan elváltozások, amik úgy néztek ki, mintha egy vízhólyag elpukkant volna, tehát kb. kör alakú, piros, hamhiányos folt. Több volt egymás mellett, a hónalj legfelsőbb...