Edzésterv elhízásra - 8. hét

Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Edzésterv elhízásra- 8. hét

Általános tudnivalók

  • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
  • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
  • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
  • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
  • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
  • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
  • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
  • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
  • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

Hétfő

Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
Séta (Pulzuskontroll) 55 perc
Negatív padon hasprés 3x20
Feltett lábbal hasprés 3x20
Négykézláb támasz: kar ellentétes nyújtott láb emelés 3-3x15
Hasprés talajon 2x3x20
Séta 10 perc

Szerda

Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
Séta (Pulzuskontroll) 30 perc
Intervall séta: 2 perc lassú, 3 perc tempós séta 25 perc
Gimnaszitka-nyújtás 20 perc
Hasprés talajon 2x3x20
Séta 10 perc

Péntek

Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
Séta (Pulzuskontroll) 55 perc
Egykezes súlyzóval (2 kg):
Oldal emelés 4x15
Előre emelés 4x15
Beforgatás bicepsz 4x15
Vállból nyomás 4x12
Hasprés talajon 2x3x20
Séta 10 perc

Forrás: WEBBeteg
Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

A testmozgás hiánya lehet a súlyos...

Az utóbbi, valamivel több mint egy évben számos szakember igyekezett felhívni a figyelmet arra, hogy a rendszeres testmozgás lehet a COVID-19 elleni...

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.