Trombózisveszély?

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Már jó ideje tart a problémám. A munkahelyemen és otthon is gyakran ülök a számítógép előtt. A bal combom belső részén a térdemtől felfelé szakasza a combon közepéig feszítő fájdalmat érzek, de csak ha ülök. Ez mérséklődik, ha a lábamat ülés közben felpolcolom. Közvetlenül a térdem alatt több kidudorodó ér látható. Más tünetem nincs. Még nem jártam ezzel a panaszommal orvosnál, de egyre jobban idegesít ez, így azt szeretném megkérdezni, hogy Ön szerint így látatlanban mi lehet a probléma, és hová fordulhatok segítségért? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm! Tisztelettel: Németh Bea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza visszér témában

Kedves Kérdező!

Inkább mozgásszervi problémára gondolnék elsősorban. A megnagyobbodott vénák miatt javasolt lenne vénatorna, illetve a láb gyakori felpolcolása, keresztbe ne tegye, mert tovább rontja a vénás keringést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 08., 20:43; Megválaszolva: 2011. február 10., 17:24
Kérdések és válaszok: Visszérbetegség
vénák és hajszálerek védelme
Tisztelt Doktornő! Mindkét lábamon (comb és lábszár egyaránt) megjelentek apró hajszálér tágulatok, illetve kisebb értágulatok. 20-21 éves...
visszér, sport és fitoösztrogének
Tisztelt Szakértő Doktor! Azt szeretném megtudni, szedhetek e fitoösztrogén kapszulás készítményt (görögszéna, édeskömény, benedekfű...
hajszáleres láb
Kedves Doktor Úr/Nő! 19 éves lány vagyok. Mostanában észrevettem, hogy mindkét combom külső felén néhány vékony, pirosas-lilás színű, apró...
visszer fajdalma a kanikulatol
jo napot. a visszereim a labaimon a mostani kanikulaban nagyon fajnak. alig birok menni, olyan mintha ossze akarna csuklani a labam alattam nincs bennuk ero...
Lézeres visszérműtét után
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb. két hete volt egy lézeres visszérműtétem mindkét lábamon. 1 hétig fáslit hordtam és igyekszem most is...