Bőrszakadás

Údvözlöm Önöket! Az internetes tájékozódásom alapján egy cukórbetegségre utaló panaszom van, ami felől szeretnék érdeklődni és tanácyot kérni. A problémám a következő: A péniszemet fedő bőr hátrahúzásakor a makk mögött megfeszűl és egy szeretkezés után hajlamos hosszirányban berepedezni és megszakad a bőr felülete, sebes lesz. (Fiatalabb koromban nem volt panaszom, 1-2 éve jelentkezett) Ez néhány nap alatt begyógyúl és ha nem éri fizikai erőltetés akkor nem is jelentkezik. De ez természetesen szeretkezéskor elkerülhetetlen. Azt szeretném megkérdezni, hogy mit tehetek ellene? Esetleg egy diétával, a vércukorszintem csökkentésével megoldható? Vagy létezik valami beavatkozás, hogy a bőr ne feszüljön a makk mögött ha merev állapotban van? Egyáltalán a problémám valóban a magas vércukór szint miatt van? (Nem vagyok regisztrált cukórbeteg, és nincsennek cukorbetegségre utaló jeleim, de egyszer kétszer megmértem és soknak találtam, kb. 8-9 es érték volt.) Várom válaszukat és köszönöm! Üdv: Zoltán

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fitymaszűkület témában

Kedves Zoltán!

A fityma szárzságát, berepedezését sok esetben gombás fertőzés váltja ki, ez felnőtteknél sokszor cukorbetegségben vagy a cukorbetegség előszobájaként emlegetett csökkent glükóz toleranciásoknál alakul ki. Érdemes lenne Lomexinnel kennie, és történjen terheléses vércukorvizsgálat, ennek eredményétől függ, hogy milyen étrendi javaslat, illetve gyógyszer szükséges. Annyit tud tenni, hogy az egyszerű, gyorsan felszívódó szénhidrátokat kerüli.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 22., 08:24; Megválaszolva: 2011. január 25., 08:33
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Véres váladék a vizeletben?
Tisztelt Doktornő! Az elmúlt hónapokban néha néha észrevettem, hogy a hólyagom körül az alhasamba enyhe tompa fájdalmat éreztem. Mivel nem...
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...