Merevedési zavar lehetséges-e szívgyógyszertől?

Tisztelt Doktor Úr! 37 éves vagyok. 2 hónappal ezelőtt pitvarfibrilláció miatt kórházba kerültem. Azóta naponta 1 Concor COR 1, 25 mg és 1 Asactal 100 mg-os tablettát kell szednem. A tabletták szedése óta észrevettem, hogy problémám van a merevedésemmel, vagy egyáltalán nincs vagy csak rövid ideig tartó. A Concor tabletta leírásából számomra az derül ki, hogy a merevedési zavar egy ritka mellékhatás. Kérdésem, hogy Ön szerint is okozhatja-e a szívgyógyszer, ha igen akkor létezik-e más helyettesítő gyógyszer? Továbbá Ön szerint szükséges-e urológushoz fordulnom. Tudomásom szerint a szívgyógyszerrel együtt más - merevedésre ható-gyógyszer nem szedhető. Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza Ed témában

Igen okozhat merevedési panaszokat a gyógyszer. Hogy mivel helyettesíthető, azt cardiológustól kell megkérdeznie.

Nitráttartalmú gyógyszerekkel valóban nem szedhető együtt foszfodieszteráz gátló szer.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 06., 15:07; Megválaszolva: 2016. január 06., 16:54
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Potencia és libidó problémán nem...
Szép napot! Évek alatt folyamatosan gyengült az erekcióm és a libidóm, reggeli merevedés teljesen megszűnt. Voltam utológusnál, ultrahangon minden...
Érdeklődés.
Jó napot kívánok.... Mostanában néha potencia problémám volt... Inkább reggel nem vagyok annyira aktív.. Urológián nem voltam... Nem görcsölök......
Merevedési probléma
Tisztelt Doktor Úr! Kicsivel több mint 7 éve vagyunk együtt a feleségemmel, eddig rendben volt a szexuális életünk, viszont nagyjából 2 hónapja...
Libidó csökkenés merevedési zavar
Tisztelt doktor úr Tamás vagyok a kérdésem a következő pár hete tapasztalom hogy nem kívánom a szexet ezzel még nem is lenne gond csak a...
Lehet merevedés zavar...
Jó napot kívánok! Múlthéten kipróbáltuk a Maraton classic teljesítményfokozó tablettát,aminek 3-4 napig volt is hatása nagyon erős fejfájással...