Fájnak a veséim

Tisztelt Dr. Úr/Nő! Tegnapelőtt mikor felkeltem fájt mindkét oldalon a vesém, hányingerem volt, szédültem és vizelet ürítésnél fájdalmat éreztem, egész nap olyan érzésem volt mintha lázas lennék (mindenem gyenge volt, fáradt voltam, vert a víz) , de mégsem voltam lázas. Mivel külföldön tartózkodom orvoshoz nem mentem el, vettem vörösáfonya teát azt ittam egész nap, tegnap már sokkal jobban voltam, de ugyanúgy ittam a teát mint előző nap. Ma mikor felkeltem megint hányingerem volt és fájtak a veséim, de vizeletűrítésnél nem éreztem fájdalmat. Véres vizeletem egyik nap sem volt. Ez mitől lehet? Tegnapelőtt kezdődött a menstruációm is, nem tudom annak köze lehet-e hozzá.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Puskásné Dr. Kocsis Erika válasza deréktáji fájdalom és fájdalmas vizeletürítés témában

Tisztelt Kérdező,

Leírtak alapján úgy tűnik húgyhólyaggyulladása van, amelyre antibiotikum szedése lenne javasolt, emiatt orvoshoz kellene fordulnia, ahol a vizeletét is ellenőrizni tudják vizelet stix segítségével, mivel ezzel a módszerrel lehet pontosan meghatározni hogy tartalmaz-e vörösvértestet, fehérvérsejtet, gennyet, amíg nem tudja ezt megtenni bőven fogyasszon folyadékot, folytathatja a vörös áfonya teát is, minél több alkalommal ürítse a vizeletét. Amennyiben azonban panaszai fokozódnának, magas láza-, kifejezett deréktáji - vesetáji fájdalma jelentkezne - fokozódna mindenképp forduljon orvoshoz, hiszen meglehet hogy vesemedence gyulladása alakult ki, mely esetben a kezelés elindítása kórházi körülmények között javasolt.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 15., 09:28; Megválaszolva: 2012. augusztus 19., 15:37
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Tanácstalan vagyok.
Üdvözlöm. 9 éve gondozok egy féloldali bénult beteget. Március 9-én a füléről eltávoltítottak egy növendéket. (ott használta a...