mit tehetek?

Tisztelt Dr.Nő! A párom miatt írok önnek, sajnos nincs munkája, és nem tud orvoshoz fordulni. Mostanában elég rosszul van és nem tudom igazán mit tehetnék érte hogy jobban legyen. Amikor legutóbb orvosnál volt azt mondták neurológiai problémája van és kapott frontin injekciót ez 2 hónapja volt. Akkor mindene fájt és nagyon rosszul volt. Mostanában mások a panaszai, és olyan tünetek jöttek elő amik eddig sosem.remeg, folyik róla a víz és elönti a meleg a szíve tájékán! ilyenkor nehezen vesz levegőt és a vérnyomása is ingadozik.Szeretnék rajta segíteni de nem tudom mit tehetek érte.Ez az állapot 3.hete tart roham szerűen tör rá és múlik el. Amikor nincs nagyobb gondja hideg a keze, és nyirkos. A cigit és a kávét is lerakta, nem e attól beteg, de nem volt változás. Az lenne a kérdésem ha rendszeresen szedné a frontin tablettát elmúlhat neki ez az egész? Vagy nem is neurológiai gondja van? Mindig azt mondja hogy a szíve a beteg.Régebben megállapították nála, hogy ritmus zavara van.Nem tudom mit tegyek! Remélem mindent leírtam, és tud nekem segíteni Sajnos nincs tb.támogatása és ilyenkor kétségbe van esve mi lesz vele.Kérem ha tud segítsen nekem mit tehetek érte, vagy hova fordulhatnék.Előre is köszönöm:

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza szívdobogás, verejtékezés, légszomj témában

Kedves Kérdező!

A leírt rosszullét ugyanúgy lehet pánik-zavar, mint szívritmuszavar tünete. Hogy pontosan melyikről van szó, azt belgyógyászati, vagy kardiológiai vizsgálat dönti el. A diagnózis felállításához személyes vizsgálat nélkülözhetetlen.

Utolsó orvosi vizsgálatakor Frontin inj.-t kapott, ezért valószínűsíthető, hogy pánik rosszulléte volt.

Legfontosabb, hogy váltsa ki a TB kártyát, ezután jelentkezhet az ideggondozóban

további gyógykezelés céljából. A pánik zavar amúgy pszichiátriai betegség.

Minden jót kívánok.

Üdvözlettel: Dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. december 20., 01:39; Megválaszolva: 2014. december 20., 12:07
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Szeparációs szorongás? Mit lehet...
Jonapot! Adott egy 1eves 2honapos ikerpár, (fiu , lany) .Kb 1honapja a fiu viselkedese nagyon megvaltozott. Foldhoz verte magat, duhrohamai voltak, falba...
Pánik vagy komolyabb?
Tisztelt Doktornő! Hosszú évek óta szenvedek depresszióban és szorongasban. Erre Citapramot és Rivotrilt szedek, reggel 30 mg citapram és 0,5 mg...
Fejfájás - escitil?
Kedves Doktornő! Mindig is aggodalmas típus voltam, ami kb. 2honapja erősödött fel bennem, főleg a 2,5 éves kislanyommal kapcsolatban. De úgy...
Nyugtató vagy hangulatjavító
Tisztelt Doktornő! November közepén kezdődtek a panaszaim. Azóta már másodszor vagyok 1 hónapos táppénzen és még nem jutottam sehova....
Mi állhat a háttérben?
Tisztelt Doktornő! Abban szeretném a segítségét kérni, hogy 5 évvel ezelőtt volt egy síbalesetem, akkor ott nagyon megijedtem halálfélelmem volt!...