Betaloc

Tisztelt Doktor Nő/Úr!

Mi történik ha beveszek 20db Betaloc 50mg-os tablettát egyszerre?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a betaloc témában

Kedves kérdező!

A Betaloc napi maximális dózisa 200mg, az Ön által említett adag ennek az ötszöröse.  A gyógyszer túladagolása vérnyomásesést, a pulzusszám jelentős csökkenését, szívelégtelenséget, akár szívmegállást is okozhat, illetve tudatzavart, hörgőgörcs miatt fulladást, a vércukorszint esését okozhatja, súlyos esetben kóma, halál is bekövetkezhet (a halálos dózist nehéz definiálni, egyénenként változhat). Ekkora mennyiség bevétele egyáltalán nem ajánlott, a kezelőorvos által előírt adagot vegye csak be. Remélem, nem öngyilkossági szándékkel tette fel a kérdést, ha esetleg mégis, mielőbb kérje pszichiáter szakember segítségét, aki segíthet a problémák feldolgozásában!

Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 03., 20:25; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 08:56
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Terheléses ekg
Maszkban kerékpáron végzett terheléses ekg reális eredményt adhat-e.
Szívkatéterezés
Anyukám cukorbeteg, 4-szer ad be inzulint.Hétfőn szívkatéterezésre kell mennünk, mert a szív koszorúerei beszűkültek,nagyon elmeszesedtek.AZT...
SZÍVELÉGTELENSÉG
Tisztelt Doktornő! Állapotom megítélésében szeretném segítségét kérni, rosszullét, elgyengülés után júliusban sürgősségi ellátás...
Szívdobogás
Üdvözlöm. Régóta van panaszom. Fekvő helyzetben sohasem éjjel szívdobogás érzésem van rövid ideig tart (néhány össze vissza ütés)de gyakran...
TANÁCS KÉRÉSE
Tisztelt Címzett! Arra kérném tisztelettel, hogy adjon útbaigazítást mi tévő legyek, hova tovább, mire gyanakszik, mit kéne még kivizsgáltatni...