• Gyógyszer abahagyása

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Üdvözlöm! Egy éve szedek gyógyszert mert mitralis prolapsusom van con cor cor 1.25 de ennek csak a negyedét veszem be 2 naponta mert nagyon alacsony a vérnyomásom és ha naponta veszem be akkor még jobban le viszi a háziorvosom mondta hogy így próbáljam meg. A kérdésem az lenne hogy abba szeretném hagyni a gyógyszer szedését már 4 napja nem vettem be és nem érzem hogy rosszul lennék ön szerint már ki ürülhetet a szervezetemből? A panangint gondoltam helyette szedni. Válaszát előre is köszönöm

        Dr. Molnár Dóra válasza a gyógyszerek témában

        Kedves Kérdező! Ennek a gyógyszeradagolásnak nincs szakmai értelme. És valóban, ennyi idő alatt lényegében ki is ürült. Kardiológussal kellene megbeszélni, hogy kell-e egyáltalán. A panangin sok tünetet enyhíthet, de nem helyettesíti az Ön által szedett gyógyszert. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. március 04., 14:41; Megválaszolva: 2020. március 12., 22:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő! Sokszor úgy érzem, hogy nem tudok elég mély levegőt venni, terhelésre kifulladok (pl. lépcsőn, dombon felfele menet), gondoltam, azért van, mert nem vagyok egy sportember. Néhány napja volt egy terheléses EKG vizsgálatom. A...
        Jó napot! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mivel lehet véglegesen negszüntetni az extrákat? Sajnos van mikor rengeteget érzek, főleg akkor amikor közeledik a menstruáció, viszont van mikor kevesebbet. Szeretnék tőle megszabadulni,mert...
        Kedves Doktornő!10 éve kialakult nálam visszér mindkét lábamon. Mostanáig nem volt tünetem , de most mindennap azt érzem hogy nagyon fáradt vagyok mintha bányában dolgoztam volna.Kis sétától már kifulladók meg kell állni.Ez trombózis...
        Kedves Dr! Az elmúlt két hónapban sokszor volt mellkasi fájdalmam ezért vásároltam egy wiwe készüléket mert ha szakrendelésre mentem ott a pár másodperces ekg nem mutatott ki semmi kórosat.Terheléses ekg sem és szív uh-on is mindent rendben...
        Üdv. Fel eve tartó kálváriám ujabb ponthoz ért... Egy kis info rolam: kb 1 eve vannak kisebb nagyobb bedobbanasai a szivemnek. Voltam mar ekg, ultrahang, holter... De termeszetesen semmi baj nem volt. Rafogtak a stresszre.. Viszont terheleses...
        Szépnapot! Olyan kérdéssel fordulnék Őnhöz, hogy az mitől lehet, hogy éjszaka mielőtt elaludnék, rosszullét jön rám, ahogy behunyom a szemem ájulésérzés és hirtelen felébredek, szoritó érzés a mellkasomban, és kapkodom a levegőt, ez kb...
        Jò napot kìvánok nekem olyan kerdésem lenne hogy voltam kardiologiai uh ahol mitrális prolapssust állapitottak. Magas pulzusom van és szìvdobogás érzésem kaptam nebibetat 2.5 mg tegnap kaptam 24 òrás ekg ès csak annyit mondott az orvos...
        Tiszteletem! 37 éves nő vagyok. Az a problémám, hogy néhány éve, ha a bal oldalamon fekszem, főleg kinyújtott karral, és úgy alszom el, pontosan fél óra múlva arra ébredek, hogy nem ver a szívem, aztán hirtelen (ijedtemben) felülök, és...
        Tisztelt Dr.Nő/Dr.Úr! Cardio Vision vizsgálaton voltam. Asi érték:80,jobb ABI:0.94, bal ABI: 0,88 Nagyon fájnak a lábaim, járástávolság egyre rövidül, hamar elfáradok, le kell ülni. Vérvétel is volt, koleszterin értékék volltak egy...
        Kedves Doktor úr! Körülbelül másfél éve küszködök mellkas fájdalommal a szívem tájékán. Nem tudom mihez kötni.Valamikor mozgás, hétköznapi tevékenységek közben jön elő, máskor pedig pihenés közben. Maga a fájdalom éles szúró...