Metoprolol Z Hexal 50 mg túladagolása

Tisztelt Webbeteg szakértő! Arra lennék kíváncsi, hogy ha valaki ebből a Metoprolol Z Hexal 50 mg- ból 1 levél tabletta ami 10db bevesz az halálos lehet milyen tünetek jelentkezhetnek mennyi idő múlva jöhetnek ki a tünetek!?

Dr. Molnár Dóra válasza béta-blokkoló témában

Kedves Kérdező, ha ez megtörténne, akkor azonnal orvoshoz kellene fordulni, mentőt kellene hívni! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. július 13., 17:31; Megválaszolva: 2014. július 17., 13:16
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Béta blokkoló napi adagjának...
Tisztelt Doktornő/Úr! Három és fél éve szedem a Neblietet, napi 1 tablettát. Eddig aránylag kordában is tartotta a pulzusszámom és vérnyomásom...
Betaloc vs. Májnagyobbodás
Tisztelt Doktor úr/nő! A kérdésem az lenne, hogy hosszútávú Betaloc terápia alatt kialakulhat-e esetleg májnagyobbodás? És ha igen, akkor...
gyógyszer hideg kézre
Tisztelt Doktornő! Orvosom NEBIVOLOL 1 A PHARMA 5 MG tablettát írt fel nekem, értágító és pulzus csökkentő hatása miatt. Ugyan akkor a...
Nyugalmi pulzus
Tisztelt Doktor! 28 éves vagyok. 177cm, 85kg, enyhén túlsúlyos, ülő munkát végzek. A vérnyomásom felülről üti a normál határértéket, viszont...
Infarktus?
Tisztelt Doktornő! Érdeklődnék hogy 34 évesen lehet az embernek infarktusa? Kardiológiai leletek (ekg, sziv UH, terheléses ekg)...