Gyógyszer hatás

Kedves Doktornő! Megvolt a szívkatéteres vizsgálatom és a szív ér vizsgálat eredménye egész jó, nincs semmiféle érbeszűkülés, vagy egyén ér betegség. Hamar megvolt a vizsgálat. Azután volt még egy ECHO vizsgálat, ami a DCM-et kimutatja, de a kardiológus szerint nem annyira rossz, mint amennyire aggódom. A kardiológusomtól kaptam Penessa 4 mg. naponta egyet, amit elhasználtam. Sokkal jobbban érzem magam tőle, mit a régebben szedett Lokren napi 10mg, és Renitec napi 2x5 mg. Ugyanakkor a SOTE KARDIO - katéteres vizsgálatnál javasoltál a Pacemaker beültetést, és kaptam egy új gyógyszert a CONCOR 5 mg. naponta 1x. A pacemakert még nem akarom, mert akkor nem tudok dolgozni egyáltalán, nekem a villanyszerelés, elektromos készülékek javítása a munkám. Az új Concor tablettával meglepően jól bírtam a napin tartós 38-40 fokos meleget is. Viszont van egy gondom és nem tudom lehetséges-e a gyógyszer hatása. A cukorszintem reggeli előtt és utána is naponta 13-, 16-os szinten van. Nem tudom lehet-e a szívgyógyszerek hatása, de nem megy lejjebb. Volt már 16-, 17-es mérésem is. Kb. azóta van amióta a gyógyszereket szedem. Ez régebben a Lokrentől és a renitectől nem volt. A Concort reggel szedem csak, este pedig a Renitec 5mg, és Simvacol 40 mg. Ezeket régebben is szedtem. Mit tegyek? Mert maga a szívgyógyszerek jó hatással vannak rám..

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza szív -és cukorbetegség témában

Kedves Kérdező! A Concornak lehet enyhe vércukor emelő hatása, de ez nem indokolja az Ön által mért, bőven 10mmol/l feletti értékeket. Úgy gondolom, hogy a hasnyálmirigy inzulin termelése fogytán van, amelyhez az elmúlt időszak izgalmai is hozzájárulhattak. Elképzelhető, hogy Önnek inzulin kezelésre lenne szüksége, ez jobb szív és érrendszerei védelmet is biztosítana. Diabetológiai szakrendelés felkeresése minél hamarabb javasolt. Jobbulást kívánok, tisztelettel: dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 28., 21:14; Megválaszolva: 2012. augusztus 30., 16:45
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Infarktus lett volna?
Tisztelt Doktornő! Tegnap este ijesztő tünetet tapasztaltam. A bal vállam, és a mellkasom (inkább bal oldalon és középen) egész a gyomromig...
Magas pulzus, laborértékek
Tisztelt Doktornő! Magas pulzus, laborértékek/Szívdobogás, laborértékek címmel tettem fel kérdést, de nem írtam a hasi UH eredményéről, ezt...
Nebibeta és pulzus
Tisztelt Doktornő! Magas nyugalmi pulzus, sinus tachycardia kapcsán írtam nemrég Önnek. A rendelőben 118 bpm-et mértek, itthon 90-100 között mértem....
Magas pulzus, laborértékek
Tisztelt Doktornő! A mai napon (2022. jan. 12.) küldtem Önnek egy kérdést magas pulzussal kapcsolatban, de sajnos kihagytam sok fontos adatot, ezeket...
Szívdobogás, laborértékek
Tisztelt Doktornő! Körülbelül 2 hónapja étkezési kihágás után (erőszen fűszeres, csípős étel, csokoládé, bor) gyomorhurutra utaló tüneteim...