Pánik - magas vérnyomás

Tisztelt Doktor Úr / Nő! 8 éve vagyok pánikbeteg, második gyermekemet most szültem, 6 napja! A 29. héttől veszélyeztetett terhes voltam, nyitott méhszáj miatt! A vérnyomásomra azt mondták, hogy jó, általában 130/80 szokott lenni! Kb 2 hete viszont a diasztolés érték eléri a 88, 92 - t is, a systolés 120-130 között van! Van olyan, hogy hátul, a bal oldalon görcsöl a tarkóm, zsibbad a szám, és nincs erő a végtagjaimban! Belgyógyász látott, EKG jó, ott azt mondták a vérnyomásra is, hogy jó! De engem idegesít! Ezt okozhatja a pánikbetegség, vagy esetleg számíthatok magas vérnyomás - betegségre?! Nyaki, - és gerincröntgen készült, érelmeszesedés nem látható! Jelen pillanatban Helex nevű nyugtatót szedek, 3*1 - et, 0.5 mg-osat! Válaszát előre is köszönöm!

Dr. Veress Dóra válasza pánikbetegség témában

Kedves Kérdező!

Gratulálok a kisbabához és kívánom, hogy lelje sok örömét a babázásban! A vérnyomásával nincs baj, ilyen értékek mellett egyelőre nem kell magasvérnyomás betegségtől tartania. A zsibbadást, az erőtlenséget okozhatja a pánikbetegség, aminek a tünetei felerősödhettek tekintettel a szervezetében lezajló hormonális változásokra és a kisbaba megszületésével járó stresszre.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 20., 14:38; Megválaszolva: 2012. november 26., 00:03
Kérdések és válaszok: Pszichés betegségek
Pánikbetegség
Kedves Doktornő! A panaszom a következő: Már régebb óta küzdök pánikbetegséggel és szorongással. Az utóbbi időben ez kezd fel erősödni....
Pánikbetegség, bal kamra hypertrophia
Tisztelt doktornő! Sajnos több éve vagyok állítólagos pánikbeteg ebbe a hónapba észre vette nálam az EKG 2 alkalommal is a bal kamra hypertrophia 23...
Szedhető-e ez a gyógyszer?
Üdvözlöm Doktornő! 44 éves, mozgássérült vagyok. Sajnos az élet úgy hozta, hogy sok probléma ért az elmúlt 2 évben. (Szülő elvesztése...
Gyógyszerváltás kérdés
Üdvözlöm! Rexetint szedtem 20 mgot 4 hónapig, pánikra és erős szorongásra. Viszont szexuális mellékhatások miatt lecseréltük Brintellixre 10 mg...
Szorongás a szorongástól?
Kedves Doktornő! Több mint egy hónapja pánikroham tört rám otthon. Azóta folyamatos szorongással telik a napom, ami miatt egésznap fáj a fejem...