korai vetélés

5. hetes várandós voltam, mikor sajnos az influenza miatt (Augmentin Duo 1g) antibiotikumot kellett szednem. Bár kérdeztem az orvost, hogy a terhességre való tekintettel nincs-e más mód a betegség kezelésére, de azt mondta, sajnos nincs. Így elkezdtem szedni, amit fölírt. A gyógyszer szedésének második napján már negatív lett a HCG teszt eredményem, és hamarosan ki is véreztem. Nem hagy nyugodni a gondolat, hogy az antibiotikum miatt történhetett a spontán vetélésem. Ha nem vettem volna be, talán most még mindig várandós lehetnék.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Deli Tamás válasza vetélés témában

Tisztelt Kérdező!

Vetélését egészen biztosan NEM az Augmentin okozta, ez a penicillintartalmú antibiotikum rutinszerűen alkalmazott a terhesség bármely szakaszában.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 12., 23:11; Megválaszolva: 2011. február 17., 16:47
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...