Kávézac szerü folyás

Lassan két hete barnés zaccos folyásom van.Töbször azt hitem elmulik mert napközben elmaradt reggelre ujbol Gondoltam arra hogy hormon ingadozásbol fakad mert a fogamzásgátlo tablettát a folyás kezdete elött kb.3 hete hagytam abba. Ma csináltam egy tesztet terhességre, és negativ lett..Volt már egyszer méhenkivüli terhességem de akkor pozitivnak kellene lennie.Létezik hogy a fogamzásgátlo elhagyása miatt van? Köszönöm elöre is a választ

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza vérzészavar témában

Kedves Kérdező!

Oka lehet hormonális, de akár gyulladás is okozhatja, javasolt mielőbb a nőgyógyászati vizsgálat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 09., 11:00; Megválaszolva: 2011. február 10., 20:38
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...