Hyperplasia

Tisztelt Doktornő!

A problémám a következő: 2008-ban rendellenes és erős vérzés miatt egészségügyi küretet végeztek nálam, majd a szövetminta vizsgálat után hyperplasia endometrii-t állapítottak meg. Az orvosom norcolut szedését javasolta, naponta egyet, majd 20 nap után 6 nap szünet, ezalatt a 6 nap alatt várható a menstruáció. Ez elég jól működött kb. 1 évig, de utána családi gondok miatt elég sokszor elfelejtettem beszedni a gyógyszert. Kb két hete újra kezdődött a vérzés, először csak gyenge, mostanra elég erős formában, egy hete újra rendszeresen szedem a norcolutot, de nem úgy tűnik, mintha ez megoldaná a problémát. A kérdésem az, hogy a gyógyszer újbóli szedése egy idő után megszünteti-e a vérzést, vagy nem tudom elkerülni az újabb műtéti beavatkozást?

Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a rendellenes menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Nem tudjuk sajnos előre megjósolni, hogy hogyan alakul a vérzés, emiatt mindenképpen nőgyógyászati vizsgálatot javasolnék. Erre akkor is sort kellene kerítenie, ha időközben megszűnt a vérzés, jó lenne látni a méhnyálkahártya vastagságát.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 18., 20:47; Megválaszolva: 2010. február 18., 20:47
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Kedves Doktor! Az ovuláciomat megelőzően kb.egy héttel bő híg folyast tapasztalok mindig. Ez természetes folyamatok közé tartozik?(Fogamzásgátlót...
Nuvaring használata több mint 4...
Tisztelt Doktornö! Az lenne a kérdésem, hogy Nuvaringet használok évek óta, semmi godom nem szokott lenni. Azonba most elfelejtettem eltávolítani...
Hova forduljak?
Jó napot! Másfél éve alhasi fájdalmakkal küzdök ami mindig csak jobboldalt fáj. Több nőgyógyásznál jártam, 2x találtak tojásnagyságú...
Lehetek terhes?
3 éve vagyunk házasok a férjemmel és próbálkozunk a kisteso projekten én szeptemberben töltöttem a 40.-et a férjem a 34.-et a férjemnek van egy 10...
Mi okozhatja a panaszaimat?
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Pár hónapja kezdődött: menstruáció előtt, közben és után borzalmas görcseim, továbbá kb félidőben, ovulációkor...