Küret utáni pecsételő vérzés

Tavaly december végén átestem egy egészségügyi kaparáson. Mert ugyanis előtte folytonos vérzésem volt több héten keresztül.. A műtő orvosom azt mondta, hogy a méhnyálkahártyám 18mm meg van vastagodva, emiatt kellett ez a beavatkozás. A műtét után vérzéscsillapítót is szedtem, de kellett 2 hét, hogy elmúljon a vérzés. Majd 2-3 hétre rá újra pecsételő vérzésem jött, de ez is teljesen változó volt, hol volt és hol nem. Sajnálatos módon az orvosok semmiről sem tájékoztattak engem, hogy mire figyeljek oda, meddig jó ha vérzek. A közeli ismerősök viszont mondták, hogy ez még normális és, hogy ne aggódjak. De sajnos ez a pecsételő vérzés kezd hetekre elhúzódni, emiatt viszont nagyon aggódok. Nagyon nehéz szexuális életet így élnem is. Kellemetlen... Szeretném tanácsát kérni, hogy mit tegyek. Esetleg forduljak magánorvoshoz?

Dr. Farkas Ágnes válasza rendellenes menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Ennyi idő után már rendes menstruációt kellene várni, nem folyamatos pecsételő vérzéssel "bajlódni". Vissza kell mennie a szövettani vizsgálat eredményéért, és szükség esetén hormonális kivizsgálást kell indítani, illetve kezelést adni. Műtét utáni kontrollra is vissza kellett már mennie, mielőbb forduljon orvoshoz, és úgy ne menjen haza, hogy nem kap választ a kérdéseire!

Üdv. : Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. február 26., 21:29; Megválaszolva: 2022. március 07., 18:46
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Korai menzeszek sorban
Tisztelt Doktorok, 37 éves vagyok, gyerektelen, mostanában próbálkozunk párommal teherbeesni. Idén február elején voltam éves vizsgálaton és...
Fogamzásgátló utáni barnázás
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Szeptemberben abbahagytam a fogamzásgátló tabletta szedését szüneteltetés gyanánt. Ezt körülbelül 7 évig szedtem...
Uh eredmény
Tisztel Doktornő! 2 hónap menzesz kimaradás után megjött nov.2-án, majd 2,5 hétre megint. Erős alhasi fájdalom, darabos, bővebb vérzés, bal láb...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...
Menstruációs ciklusom rendezhető -e?...
Tisztelt Nógyógyász! Nekem már évek óta vannak menstruációs zavaraim. A rendes menstruáció előtt már 1-2 nappal jelentkezik olyan barnás...