Korai menzeszek sorban

Tisztelt Doktorok, 37 éves vagyok, gyerektelen, mostanában próbálkozunk párommal teherbeesni. Idén február elején voltam éves vizsgálaton és rákszűrésen, mindent rendben találtak, a rákszűrés is negatív lett. Legutóbbi menstruációm 8 nappal előbb érkezett meg, mint kellett volna, és sajnos arra 14 napra újabb vérzésem kezdődött most hétvégén, ami enyhe görccsel járt, de lefolyását tekintve menzesz szerű volt, azt leszámítva, hogy kimaradtak az egyéb szokásos tűneteim, amik meg szokták előzni. A következő normál időpontban várható menzeszem 2 hét múlva lenne esedékes. Mivel pontos és jól beállt ciklusom volt világ életemben (nem szedtem sosem fogamzásgátlót) , ezért ez a két eset eléggé kétségbeejtett, és nem tudom eldönteni, hogy elmenjek-e orvoshoz vagy még várjak, hogy hogy alakulnak a következő ciklusaim? Egyéb tünetről nem tudok beszámolni, nincsenek fájdalmaim, nem érzem magam betegnek, egyenlőre csak azt tudom mint tünet felmutatni. Előre is köszönöma a választ!

Dr. Farkas Ágnes válasza rendellenes menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Rengeteg oka lehet a rendellenes vérzésnek. Petefészek ciszta, betegség, pl. a covid, vagy a védőoltása gyakori az utóbbi időben. De egyszerű stressz is okozhatja. Mivel Önnek eddig vérzészavara nem volt, szerintem menjen el egy vizsgálatra, de ne aggodjon, mivel nincs panasza, lehet, hogy, meg se találják a panasz okát.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. március 29., 09:05; Megválaszolva: 2022. március 31., 22:12
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Küret utáni pecsételő vérzés
Tavaly december végén átestem egy egészségügyi kaparáson. Mert ugyanis előtte folytonos vérzésem volt több héten keresztül.. A műtő orvosom azt...
Fogamzásgátló utáni barnázás
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Szeptemberben abbahagytam a fogamzásgátló tabletta szedését szüneteltetés gyanánt. Ezt körülbelül 7 évig szedtem...
Uh eredmény
Tisztel Doktornő! 2 hónap menzesz kimaradás után megjött nov.2-án, majd 2,5 hétre megint. Erős alhasi fájdalom, darabos, bővebb vérzés, bal láb...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...
Menstruációs ciklusom rendezhető -e?...
Tisztelt Nógyógyász! Nekem már évek óta vannak menstruációs zavaraim. A rendes menstruáció előtt már 1-2 nappal jelentkezik olyan barnás...