Méhszájseb

Két napja lápiszos kezelést alkalmaztak a méhszájsebemre. Ma erős vérzésem volt. Az orvos Cikatridina kúpot is irt fel, amit ma kellene elkezdenem "szedni". Mi okozza a vérzést? Van okom az aggodalomra?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza méhszájseb témában

Kedves Aggódó!

Nincs, mivel a lápisznál a felső hámréteget elégetik tulajdonképpen ezért lehet utána vérzés. Nem kell megijednie, persze ez elmúlik. Azért nem túl jó a lápisz kezelés, mert utána sokáig nem lehet szexelni. Legalább egy hét. Jobb a laseres vagy fagyasztásos méhszájseb kezelés.

Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 15., 23:07; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 11:52
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Méhszájseb műtét után
Tisztelt Doktor Úr! Babát szeretnénk a párommal,de két évig többször volt hüvelyi folyásom,egyszer gyulladásom, candidám (ezek ki lettek kezelve...
Méhnyakrák is lehet?
Rákszűrés során kiderült, hogy gyulladt a méhszájam és eléggé vérzett a mintavételkor, mintavétel után. 2012-ben voltam csak szűrésen, és most...
méhszájseb
Üdvözlöm! 34 éves nő vagyok, 2009-ben szültem hüvelyi úton. Szülés előtt 1 évvel méhszájsebet állapított meg az orvosom, melyet akkor...
Évek óta méhszájsebem van...
Tisztelt doktornő/úr! Néhány éve méhszájsebem van. Tünete nálam, hogy kicsit bővebb folyásom van, de az sem állandóan, hanem rendszertelenül....