aranyér műtét utáni állapot

Tisztelt Doktornő, 2 hete aranyérrel műtöttek. Külső rögöket távolítottak el. A műtét előtt nem voltak nőgyógyászati gondjaim, de azóta hüvely szárazságot tapasztalok, illetve a menstruációs vérzés is sűrűbb, sötétebb. Ez lehet a műtét miatt? Amennyiben igen, mit lehet tenni, hogy visszaálljon a normál működés? Köszönöm!

Dr. Farkas Ágnes válasza hüvelyszárazság témában

Kedves Hölgyem!

Előfordulhat, hogy a műtét előtt végzett fertőtlenítés okoz panaszokat (egyrészt maga a fertőtlenítő szer is irritálhatja a környéket, másrészt kicsi hüvelygyulladás is kialakulhat) . Minden műtét előtt az adott műtéti területen a bőr fertőtlenítése javasolt, és az aranyér műtét esetében ez a hüvelybemenet környékét is érintheti. Próbáljon meg egy kúrát csinálni Cikatridina kúppal, de ha nem segít, egy nőgyógyászati vizsgálatra menjen el, mert a műtéttől független probléma is kialakulhat bármikor.

Üdv.: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. szeptember 24., 13:53; Megválaszolva: 2020. október 02., 13:37
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
étkezés hatása
Tisztelt Doktor Úr! Pár héttel ez előtt változtattam étkezési szokásaimon, melyben teljesen kivontam étrendemből a fehér lisztet (kenyér...
Fogamzásgátló
4 hónapja szedek Iamna fogamzásgátlót, szakrendelésen ezt írták fel (addig nem használtam semmilyen hormonális fogamzásgátlót, csak óvszert) ....
Mik lehetnek a Hüvelyszárazság és...
Jó napot! Már 7 éve együtt vagyok a párommal (csak vele feküdtem le életem során) és egy pár hónapja a hüvelyem nem nedvesedik úgy ahogy...
1 éve történt myoma műtét utáni...
Tisztelt Doktor úr/nő! 2012.11.14-én történt myoma műtét, a méh teljes eltávolításával, petefészkek meghagyásával. A szex apránként...
Hüvelyszárazság
Tisztelt Doktornö, A tavaly volt egy nögyogyaszati beavatkozas es eltavolitottak a mehet es a petevezetekeket is. Ami megmaradt az a petefeszek, de azota...