• Menstruációs probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt DoktorÚr!! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy az elmúlt egy hónapban teljesen felborult a menstruációm! Van két gyermekem,egy 20 és 14 éves fiam, fogamzásgátló tablettát 15-16 éve egyáltalán nem szedek! Eddig mindig napra pontosan jött meg a menszeszem, de az elmúlt 2 hónapban problémák merültek fel, május 24-én még rendesen a várt időpontban volt, de viszont júniusban 17-én (4 nappal előbb a vártnál)jelentkezett,majd júliusban 07-én megint megjött (20 napra) 5-6 ,napig és most július 21-én szintén menstruálok! Rendesen olyan intenzíven vérzek ahogy szoktam! Nagyon erős a menszeszem sajnos, görcsös hasfájások, derékfájás, mellfeszülés, alvadt vérdarabok a menszeszben minden alkalommal! Borzasztóan félek hogy mi lehet a problémám! Hétvégén nyaralni megyünk és már most szőrnyen aggódom hogy ez a probléma akkor is jelen lesz és valami bajom lesz! Ne adj Isten esetleg elönt a vér! Pánikbeteg is vagyok sajnos és ha csak egy mentőt látok is rosszul vagyok , el sem tudom képzelni hogy esetleg ha műteni kellene ez miatt mi lenne velem! Mindig attól félek hogy elájulok, rosszul leszek egy-egy orvosi vizsgálat során! Kérem válaszoljon mi lehet velem Ön szerint? Mitől borulhatot fel a menstruációm? Valami komoly bakom lehet? Előre is nagyon szépen köszönöm válaszát!

        Dr. Kiss György válasza a Menstruációs probléma témában

        Tisztelt Hölgyem ! 43 éves korban fogamzásról is lehet szó, ezért terhességi teszt végzése javasolt, valamint hüvelyi ultrahang vizsgálat- melynek során a méhnyálkahártya vastagságából, állapotából lehet következtetni a vérzés okára, illetve a petefészkekben esetleges cystás elváltozásra. A későbbiekben nem ártana hormonmeghatározás sem, ami a petefészkek müködéséről adna felvilágositást. Amennyiben a vérzése továbbra is rendszertelen feltétlenül szakorvosi vizsgálatot kell végezni ! Üdvözlettel: dr.Kiss.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2019. július 23., 21:38; Megválaszolva: 2019. július 29., 08:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Elhúzódó bő vérzés miatt (14.nap) orvosom Ergam cseppet (3x20 csepp) és Exacyl tablettát (2x1) írt fel. Ezeket 2. napja szedem, de nem csökkent a vérzés. 4 nap múlva megyek vissza. Emelhetem az adagokat addig?...
        Tisztelt Doktor úr! Hasi és kismedence CT-n a bal petefészkemben találtak egy 36x31 mm átmérőjű magasabb denzitású sűrű bennékű cisztát. Ez mi lehet? Van rá esély, hogy magától felszívódik? Panaszom nem volt, elsősorban vesekövesség...
        Jó napot! Január 27-én sajnos volt egy terhesség megszakításom. Két hetes kontrollon ezt írták: közepesen tág vagina, tömött portio folytatásában rendes nagy uterus AFV-ben, szabad környezetben. Kolp:ép hám Ez azt jelenti, hogy minden...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy pár napja hasi ultrahang vizsgálaton voltam, a leletben ez áll: A bal finoman hullámos elmosódott felszínű kb 4 cm-re hosszabodott ovarium - salpings alsó kontúrja mentén vonalnyi folyadék, cranialis felszíne mentén...
        Tisztelt Doktor Nő/ Úr. Édesanyám 72 eves lesz es vérvételen Cea értéket is mertek, mely a labor normál értékéhez képest / 3.8-6.5/ alacsonyabb 1.3 értéket mutat. Azt olvastam azt hogy ez normál esetben nem mutatható ki a felnőtt emberi...
        Tisztelt Doktorúr! Véleményét,tanácsát szeretném kérni,az alábbi panaszom miatt! Nagyon erős,görcsös,alhasi fájdalmaim vannak minden peteéréskor,lánykorom óta! Menstruációs ciklusom,mindenféle tekintetben szabályosan...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! 8 évvel ezelőtt volt egy nagyon csúnya Bartholin mirigy gyulladásom a bal nagyajkaknál, ami tályoggá alakult. Sajnos akkor nem mentem el időben, és meg kellett müteni. Most a jobb oldalon jött elő 4 napja, 1 nap alatt...
        Jó napot kívánok! 10 napja késik a mensesem. Négy hiper érzékeny tesztet csináltam mind negatív lett, tehát a terhesség kizárva. Viszont antidepresszánsokat szedek, amik januárban lettek csökkentve és esetleg emiatt lehet a...
        Tisztelt Doktor Nő/ Úr Dalacin 300 mg tablettát kell szednem egy gyulladás miatt. Már szeretnénk babával próbálkozni, de emiatt ismét nem tudtunk most. Ha ezt beszedtem, és az utolsó szem bevétele után kb 2 héttel van ovuláció, akkor okozhat...
        Kedves Doktor úr! Decemberben voltam rákszűrésen, negatív lett az eredménye, viszont Candida fertőzést állapítottak meg, emiatt a Canesten kombit váltottam ki (1db 500 mg hüvelytabletta és krém). Január közepétől éreztem a nemi szervem...