Ovuláció után egy héttel menstruáció

Tisztelt Doktor Úr! December 14-én ultrahangon megállapították, hogy 23 mm-es érett tüszőm van, a mai nap folyamán (december 21) azonban erős barna folyásom kezdődött -ez nálam a menstruációs vérzés előtt kb.fél nappal mindig van. Úgy tudom, hogy a peteérés után kb.két hétre szokott megjönni...pont egy éve volt már ilyen, akkor ov.teszttel állapítottam meg a peteérés időpontját. Az akkori orvosom viszont azt mondta, biztos valamit rosszul mértem, mert nem történhet meg az, hogy a peteérés és a következő menstruáció között ilyen kevés idő teljen el. Rendszeresen járok vizsgálatra, mert másfél éve szeretnénk kisbabát, de elég rendszertelen a ciklusom. Tavasszal 9.héten elvetéltem. A baba jól, jó helyen tapadt meg, de nem fejlődött. Az biztos, hogy pco-ról és inzulin rezisztenciáról is szó van. Majdnem két éve szedek femibiont, most pedig méhpempőt is (tavasszal, amikor várandós lettem, előtte is ettem) . A kérdésem tehát: hogy lehetséges, hogy pé.után egy hétre megjön illetve mire utalhat mindez? Előre is köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza vérzészavar témában

Kedves Kérdező! Jó lenne többet tudni az előzményeiről és az eddigi különböző leleteiről, mert a a futólag említett két diagnózisa a kérdésben komoly szerepet játszhat. A valódi PCO és a terápiás próbálkozások után nem várható pontosan bonyolódó ciklus. Érettnek vélhető Graaf tüsző szerű képlet sem biztos ovulációs garancia, de ha ovulált is, a sárgatest fázis elmaradhat vagy elégtelen lehet és máris nem pontos a várt vérzésidő.Fontos, hogy már volt terhes és bízzon a szakma odafigyelésében, ne veszítse türelmét és meglátja, eredményre fog vezetni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. december 21., 14:20; Megválaszolva: 2018. december 30., 09:05
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...