Mi lehet a baj?

Áprilisban együtt voltam valakivel, áprilisban menszeszeltem is, májusban is, júniusban kimaradt, júliusban gyógyszertől megjött, tesztet csináltam negatív kb (20-at) 2017.08.11én voltam dokinál, azt mondta nem vagyol terhes, csak annyit mondott hogy endometrium 7mm-s, de még is mintha mozgolodna a hasam... De néztek uh-n, 2doki mondta hogy nem vagyok az, akkor mi lehet?

Dr. Szalóczy Péter válasza vérzéskimaradás témában

Kedves Kérdező! A tesztet becsapni nem lehet, kár volt ennyit erre költeni! Nem írja, hogy a kimaradásra milyen gyógyszert szedett, hogy meg jött. Hét milliméteres nyálkahártyával nem lehet terhes. Kérem, valamelyik vérzése első napjától most már szedjen egy korszerű hormonális fogamzásgátlót, mely hosszú távon kulturáltan megoldja a problémát. Ma már tudjuk, hogy egyéb előnyei is vannak régebbi rossz hírével szemben, Száz százalékos biztonságos, abba hagyása után könnyebb e teherbeesés, mellesleg rendezi a pontatlan vérzését is. Bármikor abbahagyható.Higgye el, apró vérzés pontatlanséga van és nem terhes!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2017. augusztus 14., 16:28; Megválaszolva: 2017. augusztus 16., 12:18
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem jött meg a menzeszem
Tisztelt Doktor úr! Olyan problémával fordulok önhöz hogy novemberben abbahagytam a fogamzásgátló tablettát/milligest kb 10-12 évig szedtem/utána...
Menstruáció kimaradása/hormonok?
Kedves Olvasó! Múlt hónapban kimaradt egy teljes menstruációm, mostanra már ismét "meg kellett volna jönnie" már pár napja, de nem így történt....
Menstruációs gond
Tisztelt Doktor úr! Jelenleg 2 hete késik a menstruációm, ami miatt kezdek egyre inkább ideges lenni. A párommal óvszerrel védekezünk, amit minden...
Megvonásos vérzés hiánya
Kedves Doktornő! Közben a Yadine szedése utáni 5. napon szokásos megvonásos vérzésem nem jelentkezett. Ezt okozhatta, hogy a Qlairát a 2....
2. hónapja is barnás vérzés?
Tisztelt Doktornő! Sajnos a következő problémával kell szembenéznem: Augusztusban megjött a menstruációm, de sajnos csak egy napig tartott és...