Megvonásos vérzés hiánya

Kedves Doktornő! Közben a Yadine szedése utáni 5. napon szokásos megvonásos vérzésem nem jelentkezett. Ezt okozhatta, hogy a Qlairát a 2. gyógyszermentes naptól szedem (tehát csak 1 gyógyszermentes nap volt) Teszt 10-es érzékenységű negatív, 14 napja nem voltunk együtt, mivel a párom elutazott. Előre is köszönöm a választ!

Dr. Deli Tamás válasza vérzéskimaradás témában

Tisztelt Kérdező!

Igen, a vérzés azért nem jelentkezett, mert gyakorlatilag folyamatosan szedte a gyógyszert, a következő gyógyszermentes szünetben kell megjönni a vérzésnek (bár addig is előfordulhat áttöréses vérezgetés) . Ha a következő szünetben sem jön meg a menses, ismételje meg a terhességi tesztet.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. január 22., 15:46; Megválaszolva: 2011. január 26., 08:44
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem jött meg a menzeszem
Tisztelt Doktor úr! Olyan problémával fordulok önhöz hogy novemberben abbahagytam a fogamzásgátló tablettát/milligest kb 10-12 évig szedtem/utána...
Menstruáció kimaradása/hormonok?
Kedves Olvasó! Múlt hónapban kimaradt egy teljes menstruációm, mostanra már ismét "meg kellett volna jönnie" már pár napja, de nem így történt....
Mi lehet a baj?
Áprilisban együtt voltam valakivel, áprilisban menszeszeltem is, májusban is, júniusban kimaradt, júliusban gyógyszertől megjött, tesztet csináltam...
Menstruációs gond
Tisztelt Doktor úr! Jelenleg 2 hete késik a menstruációm, ami miatt kezdek egyre inkább ideges lenni. A párommal óvszerrel védekezünk, amit minden...
2. hónapja is barnás vérzés?
Tisztelt Doktornő! Sajnos a következő problémával kell szembenéznem: Augusztusban megjött a menstruációm, de sajnos csak egy napig tartott és...