Komoly a baj?

Jó estét! Húzom húzom az időt pedig lehet komoly a baj. Utoljára március 18 volt meg a menstruációm, rá április 5 körül megint megjött. Azóta is tart...: (Erős alhasi fájdalmaim vannak, az ülés is komoly gondot jelent ilyenkor. Ez nem hasonlítható a megszokott menstruációs görcsökre, hasító fájdalom ami egyszer rövidebb máskor hosszabb. Már az illemhelység használatakor is ilyen fájdalmaim vannak, amit hasmenés kísér. Pár információt leírnék még, ha jól emlékszem akkortájt volt egy régi barátommal intim kapcsolatom, ahol nem védekeztünk. Tudtommal így nem lehetséges a teherbe esés menstruáció alatt. Egy ideje elég feszült vagyok, folyamatos hangulatingadozásaim vannak, nem egyszer vérzett az orrom. Vásároltam gyorstesztet ami negatív eredményt mutatott. Már tényleg nem tudok mire gondolni, soha nem történt ezelőtt ilyen. Hétfőn mindenképp elmegyek orvoshoz, de jó lenne tudni hogy kihez kéne fordulnom. Nőgyógyász? Esetleg másik orvos? Előre is köszönöm a válasz. Üdvözlettel Tímea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza vérzészavar témában

Kedves Tímea! Igen, holnap menjen el orvoshoz.

Nőgyógyászt keressen fel, és a háziorvosát is (hasmenést is említ) .Jobbulást kívánok!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2015. április 12., 00:52; Megválaszolva: 2015. április 12., 22:24
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...