Menstruációs zavarok

Tisztelt Doktor Úr! Elejétől kezdve rendszertelenül menstruálok, kivéve, amikor fogamzásgátlót szedtem. 3 éve eltávolították a jobb petefészkemet egy dermoid cisztával együtt, de azóta sem állt be a ciklusom. A bal petefészek PCO szindrómás. Mindezek ellenére még nem tettem le a gyerekvállalásról sem. Az aktuális kérdésem és észrevételem: Újabban azt figyeltem meg, hogy az orgazmus egyértelműen vérzést vált ki. Pedig semmi olyan nem történik, ami fizikai sérülést okozhat. Azt szeretném kérdezni, hogy mi okozhatja ezt és ezzel a problémával milyen szakorvost keressek meg? (mert a jelenlegi nőgyógyászommal ezt nem szivesen osztanám meg) Előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza Menstruációs zavarok témában

Tisztelt Hölgyem!

Egyálatlán nem kell letennie a gyermekvállalásról, csak a PCO syndromát ki kell vizsgáltatni/insulin resistentia , terheléses vércukor, hormonok stb./

Az orgazmust követő vérzés miatt hüvelyi ultrahang vizsgálat mindenképpen indokolt lenne.

Javaslatom: sexológiával foglalkozó nőgyógyássz, laboratóriumi kivizsgálás és hüvelyi UH végzése. Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 31., 11:18; Megválaszolva: 2015. március 31., 11:49
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Érdeklődés
Jó napot kívánok érdeklődni szeretnék nagyon be volt duzzadva a mellem és érzékeny is volt! Külföldön tartózkodtam és elmentem az orvoshoz!...
Mola terhesség
T. Orvos! Megszakadt terhesség ill.partiális mola gyanújával fognak műteni. 6+3 hetesen uterusban 5mm összeesett petezsák, alatt felritkult decidua...
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Új fogamzásgátló módszer...
Tisztelt Doktornő! Másodvéleményt szeretnék kérni Öntől. 19 éves korom óta használok valamilyen fogamzásgátlót, először a Lindynette-et...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...