Ladyvita

Üdvözlöm! Hüvelygombára használtam Canesten combit, azonban a problémám kb egy hét után kiújult. Az interneten olvastam a Ladyvita hüvelykúpról. 5 napig használtam, tegnap előtt helyeztem fel az utolsót. Mellette iszom napi 3x15 csepp grapefruit cseppet. A viszketés megszűnt, azonban a túrószerű folyásom nem teljesen. Sokkal kevesebb a folyásom, épp csak egy cseppnyi van, de félek, hogy ez azt jelenti, hogy nem gyógyultam meg teljesen. Kellene még használnom a kúpot? Vagy ez csak a "kiürülés" miatt van? Teljesen elvagyok már keseredve, hogy semmi nem segít.:( Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a hüvelygomba témában

Tisztelt Kérdező! Ugyan nem írta, de valószínűleg él nemi életet. Barátjának is szükséges lenne adni a kezelést hogy a gombásodása végleg elmúljon. Van mikor szájon át keresztül szedhető tablettára is szükség van. Ezt csak orvos írhatja fel. Üdvözlettel. Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 17., 10:11; Megválaszolva: 2015. március 20., 08:28
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nem érzem a párom
Amióta szültem 4 éve nem érzem a párom, mikor szeretkezünk. Évek óta csinálom a gátizom tornát, de nem segít. Olyan érzés, mintha a hüvelyem...
Menstruáció kimaradás
Tisztelt Doktor Úr! Májusban szültem meg a harmadik babámat, természetesen, minden komplikacio nélkül. Szoptattam egészen novemberig. Karácsonyig...
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...