2 hónapja vérzek, "menstruálok", Mi lehet az oka?

Üdvözlöm! A véleménye érdekelne. 2 hónapja folyamatosan vérzésem volt, főként gyenge. 1 -1 napra elmúlt aztán ismét pecsételő vérzés. Nem fájt semmim.Csak fáradtnak éreztem magam. Az elmúlt 1 év alatt 25kg híztam. Ami borzasztó sok! Csak nem múlt a vérzésem tegnap elmentem nőgyógyászhoz. Elmondtam neki is. Megvizsgált.27 éves vagyok, 2 éve volt egy terhességmegszakításom. De soha semmi bajom nem volt. Miután ezt mondtam akkor annyit közölt velem, hogy el küldene küretre. Hogy miért, meg mi van hiába kérdeztem semmi választ nem kaptam. Kérdeztem tőle csak ez az egy megoldás lehet? Amire a válasz az volt, hogy igen, úgysem akarok gyereket. Picit lesokkolva éreztem magam.Semmit sem értek.De biztos látszott rajtam. Mondtam neki, hogy 1-2 éven belül szeretnék a jelenlegi párommal babát. Hát akkor mit szeretnék hüvelygyűrűt vagy gyógyszert. Mondtam neki akkor legyen gyógyszer. Felírta a Mirabella 75M/20 m tablettát. És hogy már nem vérzek, ő úgy látja szűnik. Amikor abba marad a vérzés teljesen attól a naptól kezdjem szedni. Ma pisilés után ahogy megtöröltem a nemi szervem akkor megint egy pici volt. Aztán azóta sem tapasztaltam. Most így mikor kezdjem el szedni a gyógyszert vajon? Egyáltalán nem is értem mi van. Azt tapasztaltam már korábban is amikor rendszeresen megjött még, hogy a menstruáció elején meg végén a hónaljamba egy körömnyi részen megduzzad. Mint egy golyó.1-2 nap után elmúlik. Olyan érzés mint amikor valakinek izomláza van. Én elmentem az orvoshoz és most elég tanácstalan vagyok. Azt sem tudom mi a baj. Az orvos nem íratott semmilyen diagnózist se az asszisztenssel.Csak receptet.Ennyi papírt kaptam.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza a vérzészavar témában

Rendellenes vérzés esetén a curettel, szövettani eredmény nyerhető a vérzés okára és a vérzés megszűnése a méhnyálkahártya eltávolításával. Azonban az életkora miatt ez hormonális okra vezethető vissza nagy valószínűséggel, ösztrogén hormon, ezért hormon gyógyszer alkalmazása eredményes lehet. A mell elváltozása is ösztrogén hormon hatás miatt jelentkezik, ez is rendeződik a vérzés zavar rendezésével.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 04., 00:28; Megválaszolva: 2014. június 05., 00:08
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...