Mitől jelentkezhet a vérzés?

Az a helyzet, hogy ma (hétfőn) reggel enyhe pecsételő vérzésem volt, de tényleg elég enyhe. Fogamzásgátló tabelettát szedek, amit viszont pénteken kell abbahagynom és szombattól kezdődően kellene valamikor megjönnie. Ez a második levél egyébként az első dobozomból és a Lyndinett 20 tablettát szedem. Mitől lehet ez a vérzés?

Dr. Törő Bálint válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Kérdező!

A pecsételő vérzés a fogamzás gátló szedése elején felléphet. Aggodalomra nincs ok. Nyugodtan szedheti a tablettákat. Amennyiben a következő levél beszedésekor is jelentkezik, érdemes megfontolni az áttérést másik gyógyszerre!

Üdvözlettel:

Dr. Törő Bálint

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. december 24., 13:40 ;Megválaszolva: 2012. december 26., 10:29
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Narancssárga, néha véres folyás, mi...
Kedves doktornő/doktorúr! Holnapra van időpontom nőgyógyászatra. Soha nem volt nőgyógyászati problémám. Mindig rendszeres volt a mensesem, néha...
Fogamzásgátló mellett egy héttel...
Jó Napot! A problémám a következő. Kb 3 és fél éve szedek fogamzásgátlót (Mistral) sosem volt vele problémám. Mindog napra pontosan megjött....
Menstruációs zavar
A következőkben szeretném kikérni a tanácsát: Az agusztusi menzeszkor előírásnak megfelelően elkezdtem szedni a Nacrez nevű antibébit....
Pecsetelo verzes
Jo napot kivanok! A napokban Gardnerellas fertorzest diagnosztizaltak nalam (ennek kezeleset meg nem kezdtem meg) , ezzel parhuzamosan gombaval is...
mitől van ez?
Kedves Doktor Úr! 1, 5 éve szedek fogamzásgátlót először, Yasminellet, majd 1 éve váltottunk Corenelle tablettára. A gyógyszer váltásakor 3....