Kenalog injekció

Tisztelt Webbeteg! Megerőltetett fájdalmas könyökemre két hete egy adag Kenalog injekciót kaptam. Már fél éve abbamaradt a menzeszem, és most újra elkezdtem vérezni. Ezzel a menstruációs zavarral kell orvoshoz fordulni? Mire számíthatok a Kenalog mellékhatásaival kapcsolatban? A melleimben mindig sok ciszta volt. Hatása lehet arra is? Mennyi idő múlva ürül ki a szer a szervezetből? Válaszát köszönöm

† Dr. Szalóczy Péter válasza vérzészavar témában

Függetlenül a Kenalog hatásától vagy kiürülésétől, hónapokkal a menopauza után jelentkező vérzés az ön korában mindenképpen hüvelyi ultrahangos vizsgálatot igényel. Ezzel millméter pontossággal megállapitható, hogy milyen vastag nyálkahártya vérezget a méhében, milyen a petefészkek mérete és szerkezete. Remélem, a rendszeres mammográfiás és méhszájszűró citológiai vizsgálatokra eljár. Ki kell szűrni az estleges vastag nyálkahártyát, ami gyógyszeres kezelést, esetleg kürett műtétjét igényeli szövettani tisztázás céljából. naqgy valószínűséggel csak az életkorában gyakori apró hormonzavar az ok, mely ismétlődhet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 19., 19:12 ;Megválaszolva: 2012. november 21., 11:46
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...