elhúzódó menstruáció

Tisztelt Doktorúr! Fagyasztott embrió transzfer után, mely során 5 napos blasztocitákat kaptam vissza, 9 nappal a HCG értékem 7 lett. Erre az orvosom azt mondta biokémiai terhesség volt. Ekkor elhagytam a Crinone gélt (semmi más hormont nem kaptam a ciklusban) . Rá 3 napra meg is jött a menstruációm, ami általában max. 5 napos szokott lenni. Az eleje úgy is zajlott ahogyan szokott, de azóta is néha vérzek. Nem állandóan, és egy tisztasági betét is elég, néha nem piros, hanem barna, de ez már a 11. ciklusnapom. Az lenne a kérdésem, hogy ez normális-e, a létrejött biokémiai terhesség okozza-e, vagy esetleg más gond lehet a háttérben? Válaszát várva, köszönettel: Marianna

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza vérzészavar témában

A létrejött beavatkozás utáni hormonális tényezők miatt van nagy valószínűséggel a barnás vérzés. A rendelkezésre álló hormon a szervezetben nem tudja fenntartani a méhnyálkahártyát.

Ha nem rendeződik néhány nap alatt forduljon szakorvoshoz, gyógyszeres kezelés szükséges lehet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 03., 00:14; Megválaszolva: 2012. október 04., 09:59
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...