Nootropil infuzió

Tisztelt Cim! Agyi aneurisma mutetem volt, a neurologus infuzios kezelest ajanlott. Ma kaptam meg a 3. Infuziot naprol napra gyengebbnek erzem magam. Szedulok, faj a fejem, nagyon alacsony lett a vernyomasom (90/60) veres valadekot fujok az orrombol.lehet az infuzionak karos mellekhatasa? Koszonom valaszat

Dr. Kerekes Éva válasza nootropil témában

tisztelt Érdeklődő!

nem jellemző. szerintem a panaszai az infuziótól függetlenül alakultak ki, de mindenképpen beszéljen erről a kezelőorvosával is!

gyógyulást, teljes felépülést kívánok!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 20., 19:28; Megválaszolva: 2016. január 22., 18:41
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Nootropil - Mellékhatások
Tisztelt Orvos Asszony, Úr! Nootropil 1200mgx2 napi adag szedése mellett, erőteljes fülzúgás és álmatlanság tünetei jelentkeznek. Irritáció...
Vita az agyfényesitőkről.
Tisztelt Doktornő! A férjem " agyi infarctus a cerebralis ütőerek rögösödése miatt " I 633o  dignózissal volt két éve kórházban.  ezidő óta...
Szédülés, elesés
Tisztelt WEBBeteg! Kedd délután a 15 éves lányunk megszédült itthon, elesett, a fejét beütötte. Vannak pillanatok, amikre nem emlékszik. Mindez...
Vigil komában van a lanyom
A lányom komában van két hónapja vigil kómaban 14 éves és aszt szeretném még kérdezni öntöl hogy a felépülési esély ilyenkor mennyi...
A jövőben mire számíthatunk az...
A lányomnak lábmütét után ujraélesztést hajtottak végre aminek következtében az agy oxigén hiányba került azt pontosan hogy meddig volt az agy...