Jó nekem ez a gyógyszer?

Tiszteletem! 3 éve voltam EKG vizsgálaton.És ott azt mondták, hogy a szivben valamilyen vezető nem stimmel.akkor azt mondták ne dohányozzak mert szivbeteg leszek. Most a napokban megint voltam mert nyomást éreztem a mellkasomban. Most azt mondták, hogy a bal kamra túl van terhelve.mértek vérnyomást is az 175/95 volt. A pulzus 115 volt.. Kaptam gyogyszert.. NEBIBETA 5 mg-os-at.napi fél szemet kell bevennem. Azt szeretném megkérdezni jó-e ez a gyógyszer és meddig kell szednem?

Dr. Csuth Ágnes válasza magas vérnyomás témában

Az adott béta-blokkoló típusú szer a vérnyomást és a magas pulzusszámot is csökkenti, indokolt az ön esetében. Alkalmazásáról mi nem tudunk nyilatkozni, ez a kezelőorvos felelőssége, előre meg nem jósolható, állapotfüggő dologról van szó.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2011. március 21.

Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)

Magas vérnyomás , gyógyszer elhagyása
Tisztelt Doktornő! 1 éve kb diagnosztizáltak magas vérnyomást nálam! Teljes labor tökéletes , terheléses ekg átlag feletti, hasi UH tökéletes! Valsartan 80...
Melyik az erősebb béta blokkoló? melyik...
Tisztelt Weborvos! Tisztelt dr. Nő/Úr! azt szeretném kérdezni, hogy a Nebivolol vagy Lokren az erősebb pulzuscsökkentő? melyik hat jobban a vérnyomásra? hány...
Magasvérnyomás és fehérállományi laesio
Tisztelt Doktornő! 34 éves, sportoló, úgy gondolom, hogy egészségesen élő, nem dohányzó férfi vagyok. 2013 óta szedek Bisoprolol 5mg tablettából egy felet...
Vérnyomáscsökkentő váltás
Tisztelt Doktornő! Az alábbakkal kapcsolatban kérném tanácsát: 7 hónapja kezdődő magasvérnyomásra 2 mg vidotint szedek, 3 honapja COVID-os lettem mely...
Magas vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Vérnyomás problémával fordulnék Önhöz. 32 éves vagyok 16 éves korom óta magasvérnyomás beteg. Ezalatt idő alatt több gyógyszert kipróbáltam...
Szédülés,hányinger, tarkófájdalom
Tisztelt Doktornő! Pár napja gyógyfürdőzés közben a szaunázást és a hidegzuhanyt váltogattam párszor egymás után. Erős tarkófájdalmat, fülzúgást, hányingert...