syncumar és detralex

Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Többszöri mélyvénás és sinus transversus trombózisok miatt syncumart szedek 6éve. Detralex tablettát szeretnék szedni napi 2X1-et. A kérdésem az lenne, hogy ez a tabletta befolyásolja e a syncumar működését vagy esetleg a megszokott adagban és időben szedhetem e tovább a véralvadásgátlót a detralex mellett? Segítségét előre is köszönöm! Tisztelettel: Orsolya

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza syncumar témában

Tisztelt Kérdező!

A syncumar hatását nagyon sok gyógyszer, étel befolyásolja.

A Detralex hivatalos leiratában nem szerepel gyógyszerkölcsönhatás a syncumarra vonatkozóan.Véralvadásgátló (syncumar) kezelés alatt bármilyen gyógyszer csak a kezelőorvos tanácsára, illetve tudtával szedhető. Amennyiben valóban szükséges a Detralex szedése, gyakoribb INR ellenőrzést javasolnék a két gyógyszer együttes alkalmazása esetén. Egyébként a fiatal korban kialakult trombózisok miatt thrombophilia vizsgálat történt?

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2013. március 10., 17:25; Megválaszolva: 2013. március 15., 20:27
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Thrombozis után Váll + szegycsont...
Tisztelt Doktornő! A tegnapi vérvételem eredményében aggaszt az MPV (6 fL) alacsony értéke. referencia érték (8-13 fL) A vizeletben pedig...
Syncumar
Tisztelt Doktornő! Meg szeretném kérdezni, milyen módon kell abbahagyni a Syncumar suedését? Fokozatosan, egyre ritkábban? Thrombózis miatt...
Syncumar
Tisztelt Doktor Nő\Úr! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a 73 éves nagyanyámnak Sincumar gyógyszert kell szednie. Azt már nagyából meg tudtuk...