Syncumar és a K vitamin

Aszakterületen nincs kardiológia, sem belgyógyászat feltüntetve. 2001-ben a szabolcs utcai klinikán műbillentyüt kaptam: Műtét: Implantatio valv. aortea et prosth. cum reimplant. aa. coronariae sec Bentall / Dr Tomcsányi an.: Dr szilasi/ Azóta rendesen járok INR ellenőrzésre, úgy gondolom mindig ugyanazokat a zöldségeket, gyümölcsöket eszem, mégis most, ma is 1, 9 lett az INR, ami igen alacsony, most a Kardiológus kiírása szerint a következő képpen szedem a syncumart: 5mg, 6mg, 5mg, 6mg, s így tovább. alig eszem olyan zöldséget, amelyet felsorolnak, mint pl: joghurt, tojás, tengeri hinár, paraj, brokkoli, sóska, fejes saláta, Szinte mindennap almát eszem. az lenne a kérdésem, hogy a szervezetem termel-e K vitamint, s, ha igen, a termelését mi befolyásolja Nem használok Szalicyl származékokat, sem gyulladáscsökkentőket,. Nyáron az 5mg, egészen jó volt, most kevés. Befolyásolja- e a fizikai munka, torna, mert mindennap tornázok, s fizikailag is sokat dolgozom, kertes házban élünk.

Dr. Molnár Dóra válasza syncumar témában

Kedves Kérdező! A Syncumar adagolása sajnos nagyon egyéni, a hatást befolyásolja az, hogy a szervezet milyen gyorsan dolgozza fel, illetve mennyi a K vitamin az étrendben. Nem tudom, hogy a Luteint milyen formában szedi- ebben esetleg nincs-e K vitamin. Az 5 illetve 6 mg Syncumar valóban nem szokványos mennyiség, de az én praxisomban is van erre példa. Nem a tabletták darabszáma, hanem a hatás határozza meg az adagolást (INR) , ezért ne aggódjon. Nem tudom, hogy nem fogyaszt-e alkoholt, mert ez is befolyásolhatja a gyógyszer hatását, bár nincs benne K-vitamin. Az egyenletesebb alvadásgátló hatás érdekében esetleg megpróbálható lenne más K-vitamin antagonista hatóanyag is, ezt a kardiológussal beszélje meg. (Ebből létezik eleve 3 és 5 mg-os tabletta is.) Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 23., 16:59 ;Megválaszolva: 2015. december 27., 18:35
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Syncumart szedek
Syncumar tájékoztatójában olvastam, hogy a gyógyszer hatását befolyásolhatja az influenza vakcina. Beoltathatom.e magam, és milyen kockázatokkal kell...
Syncumar és altató
Tisztelt Doktor Nő/Úr!   Március végén írtam Önnek, hogy édesanyám 81 éves, és Syncumar gyógyszer bevezetése miatt 9 napot a kórházban...
Orbáncfű készítmények
Tisztelt Doktornő! Normál testsúlyú, káros szenvedélyektől mentes, 45 éves férfi vagyok. Az általam szedett gyógyszerek: 1x1 Covercard Plus...
Szívburokfolyadék e s masik...
Tisztelt Dr Nő! Non h lymfomaval kezelnek kb 10 eve valamint 4 éve panaszt okozó pitvarfibrillációval (2xcardioverzió sike) rtelen) 3 hónapja...
Szívbetegség lehet?
Tisztelt Doktornő! 22 éves nő vagyok és jelenleg tanulok, azzal a panasszal fordulnék Önhöz, hogy az utóbbi pár napban változást vettem észre a...