Köztes vérzés

Tisztelt Doktornő! Nagyon szépen köszönöm a válaszát! Folytatom a tabletta szedését ebben a ciklusban. és ha továbbra is problémáim lesznek, felkeresem az orvosom! Komolyabb probléma állhat a háttérben? Ugyanis semmilyen gyógyszert nem szedtem mostanában és a 2 menstruációm között mindössze 1 hét telt el.Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: R.Éva

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Éva!

Előfordul akár ismert ok nélkül is tabletta mellett köztes vérzés, legtöbbször funkcionális, jóindulatú a probléma háttere. Ha ismétlődik, akkor a gyulladás gyanúja merül föl, ez esetben kivizsgálást javaslok.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 11., 12:00; Megválaszolva: 2011. március 15., 09:41
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...